Vierailija

Armas veljeni (v 80 syntynyt) on nyt löytänyt toisen naisen elämäänsä... tämän hetkinen on ollut vuosia jo, yhdessäkin asuvat. Nyt velipoloinen repäisi... hän on löytänyt naisen, joka on 44 vuotias, 5 lapsen äiti!!!! Ei siinä mitään.. lapset eivät asu äitinsä kanssa (miten voisin IKINÄ tulla tuollaisen ihmisen kanssa juttuun joka on jättänyt isälleen 4 lasta jotka asuvat toooosi kaukana..??) ja toisekseen mun veli ei ole sitten pätkääkään lapsi-ihminen..

Hei haloo.. nainen on kohta vaihdevuosi-iässä... Siis tiedän että nuorekas voi tuon ikäisenä olla. Miten ihmeessä voi toimia suhde jossa ikäeroa on noin paljon??????

Miten pitäisi suhtautua? Veli pyysi etten tuomitse... niinpä.

Kommentit (12)

jolla 44 tai vanhempi mies miten sillon suhtautuisit?

Miksi oi miksi aina tehdään haloo jos nainen on vanhempi mutta jos mies niin on normaalia. tai jos mies jättää perheensä tai lapsensa se on normaalia mutta jos äiti ( syitä voi olla monia) niin aina kamala syyllistäminen. En tajua.

Aluksi ajatus oli todella karmiva. Mutta nyt kun aikaa on mennyt ja näkee, että suhde toimii, ei sitä enää edes mieti. Eihän sitä arjessa mieti toisten ikää, kaikkihan riippuu ihmisisestä itsestään ja hänen luonteestaan.

Se että lapset ovat isällään, ei heti tarkoita että on huono ihminen. Itse asiassa jos lapsilla on parempi olla isänsä kanssa, on äiti tehnyt todella hienon teon. Ei ole pitänyt lapsia itsellään vain sen takia, että ympäristö sitä vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Anna veljesi itse päättää onko tämä hänen elämänsä rakkaus vai ei.

Varmasti joutuvat kohtaamaan erilaisia paineita ympäristöstään ja ajattele siihen vielä se, että jos oma perhekään ei asiaa hyväksy.

Varmasti veljesi voisi valita paljon pahempiakin asioita elämässään.

tule koskaan nuoremman miehen kaipuuta. Eikä tuo lasten jättäminen isälleen mitään " rakkautta" ole, vaan laiskuutta ja itsekkyyttä. Kato vain pian veljesi on onnellinen isukki ja yksinhuoltaja. .

Sokkihan tää on aluksi, enkä tietystikään lähde tuomitsemaan veljeäni. Onhan tosiaan pahempiakin asioita.

Mutta tää satuttaa kun hänen nykyinen on mun läheinen ystävä, on sellainen joka ei kans halua lapsia. Veli myönsi että ihastus on kolahtanut...

Kaipa se aika sitten näyttää miten asiat menee. En nyt ole yleisesti sitä mieltä että naisen pitäisi olla nuorempi!! Tunnen vain veljeni sen verran hyvin että tiedän sen tulevan vielä ongelmaksi..biologiaa ei voi mitkään minihameet meinaan sivuuttaa. NÄIN SE ON.

t. ap

...nainen on kuitenkin saanut olla äiti, ja varmaan veljesikin lasten vierailujen ajan jaksaa tsempata? Jos kerran kaukana asuvat, niin varmaan eivät joka viikonloppu ole äidillään.

Huonompi olisi, jos veljesi viettäisi vuosikaudet nykyisensä kanssa lapsia hankkimatta ja jättäisi tämän vaikka sitten, kun olisi jo liian myöhäistä perheen perustamiseen.

Siis voi olla syy mikä tahansa, miksi lapsena on jättänyt. Ymmärrän jos vaikka olisi ollut kovin masentunut. Mutta veljeni ei ehkä tajua että hänestä tulee isäpuoli kuitenkin..

Tässä tuntuu olevan mätää... veljeni on varsin kokematon, joissakin asioissa lapsellinen. Tiedän että hän haluaa rinnalleen fiksun naisen. Mutta pelottaa onko kyseessä hyväksikäyttötilanne... tuleehan noille naisille tuon ikäisenä se nuoren miehen kaipuu....

hoh hoijaa... olen kyllä tähän asti suvainnut ties mitä mutta tää tuntuu niin oudolle...

t. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat