Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ei saatu mitään tarjoiltavaa! Meidät kutsuttiin lasteni kanssa kylään koska kaverillani samanikäiset lapset. Vein kahvipaketin mennessäni koska en keksinyt hätäseen muuta, mutta yllätyksekseni emäntä ei keittänyt kahvia, ei edes tarjonnut mitään! olisi edes kysynyt otatteko mitään mutta ei, edes mehua tms.

Itse en kuuna päivänä kehtaisi!!!

Sivut

Kommentit (57)

Ihan vain ollaan ulkona juteltu niitä näitä.

Pyysi kylään lasten kanssa. No, voi olla että halusi lasten vain leikkivän keskenään mutta omituista minusta kun vein kahvipaketinkin mukanani...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on aina tapana tarjota vähintään kahvit/tee ja pikkupurtavaa kun tavataan toistemme kotona. Useimmiten teen lämpimän ruoan ja syödään kaikki yhdessä, niin lapset kuin äidit (isät on yleensä aamupäivisin töissä ). Ei tulisi mieleenkään olla tarjoamatta yhtään mitään.

Elämänne olisi helpompaa, ellette joutuisi tuskailemaan täyttymättömien odotustenne kanssa. Nälkiintymäänhän tuskin tuolla vierailulla pääsitte - päiväuniaika tulossa,ja lounaskin piti varmaan vielä nauttia... Ongelma on nyt siis se, että mielestäsi olisi pitänyt tarjota, eikäniin käynyt. So?

niin, että on tarkoitus käväistä ja juttua tulee enemmänkin. Ei ole tullut mieleen vetää hernettä nenään ja kiiruhtaa haukkumaan av:lle, että minä en saanut edes pullakahveja, vaikka suvaitsin piipahtaa kylään.

Taidan olla juntti.

Ps. Kävin uimahallissakin eilen, ekä huomannut tehdä siellä nähdyistä alapääkarvoistakaan aloitusta.

" hei, eikö pöydät notkua kakuista ja herkuista, siksihän täällä ollaan" . Huumorin varjolla tarkoittaa oikeasti. Itse ei ikänä tarjoa mitään!

Kyllä minä ne kahvit ainakin keitän mutten ihan HETI!

Meillä ei edes olisi, siinä ei siis kahvipaketti kauheasti auttaisi.

Ei tarvitse silti huolestua meidän vieraitten puolesta, kyllä meillä tarjotaan ja jos en minä muista, kyllä meillä vieraat kehtaa pyytää.

joskus tunnin päästä vieraiden lähdettyä tajusin, että just joo taas unohtui. Nykyään on jo tarjottavat ja kupit katettu kun vieraat tulevat. Helpommin muistuu mieleen.

Itse olin kutsusta yökylässä kaverini luona. Vein herkkukorillisen tuliaisia.

Tulin kahden aikaan päivällä kylään ja lähdin samaan aikaan pois seuraavana aamuna.

Tänä aikana sain syödä 2 leipää ja kupillisen kahvia aamulla :)

Mulla oli 4kk vanha täysimetyksellä oleva vauva mukana. Oli vähän nälkä ja voimat pois, kun tulin kotia.

Perhe söi kyllä, mutta mulel ie annettu mitään. Kaverini sanoi vaan, että syödään me kahdestaan hetken kuluttua. Illalla muistutin kaksi kertaa jopa siitä herkkukorillisesta. Kun oli niin kauhea nälkä. Aina vaan sano, että syödään me hetken päästä.

Jos mulel tuli yövieraita kyllä heille kuitenkin ruuat sun muut annoin. Ylimääräiset kahvit saattoivat unohtua perus iltavierailta

Vierailija:

Lainaus:

joskus tunnin päästä vieraiden lähdettyä tajusin, että just joo taas unohtui. Nykyään on jo tarjottavat ja kupit katettu kun vieraat tulevat. Helpommin muistuu mieleen.

Itse olin kutsusta yökylässä kaverini luona. Vein herkkukorillisen tuliaisia.

Tulin kahden aikaan päivällä kylään ja lähdin samaan aikaan pois seuraavana aamuna.

Tänä aikana sain syödä 2 leipää ja kupillisen kahvia aamulla :)

Mulla oli 4kk vanha täysimetyksellä oleva vauva mukana. Oli vähän nälkä ja voimat pois, kun tulin kotia.

Perhe söi kyllä, mutta mulel ie annettu mitään. Kaverini sanoi vaan, että syödään me kahdestaan hetken kuluttua. Illalla muistutin kaksi kertaa jopa siitä herkkukorillisesta. Kun oli niin kauhea nälkä. Aina vaan sano, että syödään me hetken päästä.

Jos mulel tuli yövieraita kyllä heille kuitenkin ruuat sun muut annoin. Ylimääräiset kahvit saattoivat unohtua perus iltavierailta

ei ole ehtinyt, kun ollut kaksi tuntia aikaa ja kaikki mennyt lasten kanssa. Kerran meille tuli iso perhe käymään, luulin, että vain pikavisiitille ja laitoin kahvit ja pullat, mutta olivatkin 4 tuntia, sit harmitti, kun en tiennyt sitä etukäteen, koska en ollut varautunut 6-henkistä perhettä ruokkimaan..

ja kiellät lastesi leikkimästä hänen lastensa kanssa ja muistat haukkua kaikille puistossa, kuinka kauhean kohtelun sait. Toivottavasti saat oikein mustamaalattua tämän naisen maineen, ettei kukaan enää kaveeraa sen kanssa.

No minä käsitän ett, kun kutsutaan syömään niin saadaan ruokaa.. Lähdettiin sitten kylään ja sanottiin lapsillekkin, että tänään ei sitten ruokaa kotona tehdäkkään kun mennään x:lle kylään ja syödään siellä.. no mitä saatiin... kahvia ja yhdet joulutortut.. niin ja kelitaatikkoa ei oltu huomioitu mitenkään, Vaikka varsinhyvin tietää että yksi on meillä selainen.. No ei kauaa oltu, mentiin sitten hampurilaiselle ruokkimaan muksut kun olivat hiukan nälkäisiä... Seuraavalla kerralla kysyn että onko kyseessä ruokailu vai kahvitus. Meinaan minun käsitykseni syömään kutsumisesta on jotain muuta, kuin kahvia ja torttu.

Vierailija:

Lainaus:

ei ole ehtinyt, kun ollut kaksi tuntia aikaa ja kaikki mennyt lasten kanssa. Kerran meille tuli iso perhe käymään, luulin, että vain pikavisiitille ja laitoin kahvit ja pullat, mutta olivatkin 4 tuntia, sit harmitti, kun en tiennyt sitä etukäteen, koska en ollut varautunut 6-henkistä perhettä ruokkimaan..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat