Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (19)

No nuoruuden rakkauden kanssa olin 15v-18v yhdessä sen 3v ja seksi tuli kuvioihin 16v. Eli 2v seksiä... Mitähän siitä nyt olisi voinut lapsosia syntyä??? ehkä 1...

Sitten on ollut yksi lyhyt suhde 1kk jossa muutamia seksikertoja, siitä olisi voinut syntyä 1 lapsi...

Sitten on ollut 2 yhden yön juttua kahden eri ystävän kanssa joista periaatteessa olisi kai voinut syntyä molemmista 1 lapsi...

Ja sitten viomieheni jonka kanssa ehkäisyä on ollut 2v ja loput 8v raskaana tai ilman ehkäisyä ja yähän mennessä kolmatta odotetaan ilolla...

ELi yhteenvetona lapsia voisi teoriassa olla 5 eri miehen kanssa ja yhteensä n. 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen tullut aina aika helposti raskaaksi, toisaalta imetyksen takia ikäeroa olis saattanut tulla yli vuosi kuitenkin per sisarus. Yhdessä olemme olleet 15 vuotta... Lasketaanko kohdunpoisto ehkäisyksi? Todennäköisesti olisin päätynyt siihen viimeistään viidennen lapsen jälkeen ;)

En myöskään tule raskaaksi ihan tuosta vain, joten ehkä mulla olisi kaksi lasta kahden miehen kanssa (eri miehiä kuin kenen kanssa oikeat lapseni nyt ovat). Olisin luultavasti tällä hetkellä sinkku ja yksinhuoltaja, sillä en ole kummankaan miehen kanssa enää, enkä halua enempiä lapsia.

ei kovin montaa

ennen ex-miestäni en käyttänyt yleensä mitään ehkäisyä (tiedän, tyhmää) ja miehiä oli jotain kymmenen, ja exänkin kanssa oltiin välillä ilman kun ei olisi lapsi haitannut mutta eipä niitä vaan kuulunut. Exän jälkeen olenkin aina ehkäisyä sitten käyttänyt

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat