Vierailija

Kommentit (21)

Vierailija:

Lainaus:

15 vuotias tuskin kovin jaksaa vastuutaan kantaa

Mun sisko sai vauvansa 15v:na eikä äitini (tai kukaan muukaan ulkopuolinen) ole hoitanut lasta kuin noin 5krt. Ja tällä hetkellä lapsella on ikää 2½v. Nuori perhe on selvinnyt ihan itsekseen ja harva vanhempi on niin kärsivällinen lapsensa kanssa kuin siskoni ja miehensä.

Toki tekisin jotain asioita eri tavalla kuin he, mutta niin hekin tekisivät jotain eri tavalla kuin minä ja mieheni:)

En tokikaan suosittele äitiyttä kenellekään noin nuorena, mutta ihan turha yleistää ettei voisi olla hyvä äiti tai että mummi joutuis hoitamaan lapsen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivottavasti elämä lähtee sujumaan, ja kaikki sujuu hyvin. Lapsi on suuri vastuu noin nuorelle, ja vaatii äidiltä paljon. Kaikki tuki on varmasti tervetullutta, tosin nuoreen äitiin tulisi suhtautua niinkuin aikuiseenkin. Monimutkainen tilanne.

ja kyllä miehen elämä oli välillä rankkaa. Välillä luuli mumoaan äidiksi kun oli siellä niin paljon.

Nyt on rankkaa katsoa kun äitinsä ottaa takaisin menetettyä nuoruuttaan ja bailaa niin, että rahat ja maine on menneet.

En tiedä mitä ajatelisin. Itse kun olen saman kokenut. Tosin muutamia viikkoja ennen esikoisen syntymää kerkesin täyttämään 16.

Helppoa ei ole silloin aina ollut ja rahallisesti jatkuvasti tiukkaa. Ja onhan se niin, että paljon helpompaa kun ensin opiskelee ja sitten vasta perustaa perheen.

t. Kohta ja 29v ja lapsia useampia (mies kyllä edelleen sama)

Minusta kukaan 15-vuotias ei ole kypsä vanhemmaksi. En silti sano, etteikö 15-vuotiaasta voisi tulla hyvä äiti, mutta lapsihan tuon ikäinen vielä itsekin on :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat