Vierailija

Mulla on periaatteessa vain kahdet talvikengät: nupukkinahkaiset karvavuorilliset nauhakengät pihalle/puistoon ja muuhun talviulkoiluun sekä yhdet karvavuorilliset saappaat kaupunki-, kyläily- yms. käyttöön. Lisäksi on yhdet Goretex-kengät, joita pidän plus-asteilla ulkona, kävelyllä yms. Villasukan kanssa niillä tarkenee just ja just 0 asteessa. Pitäis ostaa vielä yhdet tosi lämpöiset kengät pihalle, mutta eteiseen ei mahdu enempää kenkiä, joten voi olla, että jää ostamatta =(

Kommentit (4)

No täällä Helsingissä harvoin tarvitsee talvi-talvi-kenkiä ts. ainoastaan ulkoilussa.

Mulla on korolliset saappaat, joissa kumipohja, mutta silkkivuori. Sitten mulla on Camperin kävelykengät, joilla pärjää myös hyvin kaupungilla.

Mulla on yhdet matalakorkoiset saapikkaat karvavuorilla, mutta niitä tarvitsee todella harvoin.

Sen lisäksi sitten ulkoiluun mulla on Columbian Gore-texit ja vaelluskengät, joilla kummillakin pärjää tosi kylmissäkin keleissä. Vaelluskengät ovat nahkaa ja gore-texiä, joten niillä pärjää koska vaan itse asiassa.

Viidet siis olisi mulla. Ajattelen ostaa kuitenkin matalat, mustat silkkivuorilliset saappaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat