Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt on hyvät ideat tarpeen!

Kommentit (7)

Niistä Schoffan mittatilauspaidoista olen tosi kuullut huonoa, eivät ole kuulemma hirveän laadukkaita.

No, meitä on 4 hlöä osallistumassa lahjaan, se saisi maksaa jotain 100-200 euroa.

-ap

Tässä on nyt enemmän ehkä porukkalahjaehdotuksia.

Helsingissä sellainen kauppa kuin Schoffa myy mittatilauspaitoja, sinne lahjakortti. Jollain 80 eurolla saa jo hyvin.

Kosmetologit ja day spat myyvät kaikenlaisia hyvinvointihoitoja ja kasvohoitoja myös miehille. Sellainenkin voisi olla kiva, jos on itsestään huolehtivaa sorttia.

Teatteriliput voi aina ostaa myös. Taikka johonkin konserttiin liput?

Mä olen ostanut myös matkailutarvikkeita. Kunnon kosmetiikkalaukku, sellainen jossa on peili ja jonka voi ripustaa koukusta avattuna tuntuu olevan monen miehen suosiossa. Paitapussit ja kenkäpussit ovat työmatkailijoille hyödyllisiä.

Entäs joku tietokonepeli?

harrastuksista voisi löytyä myös jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kylpytakki on monella aika surkea. Edellinen on saatu suurinpiirtein kouluvuosina äidiltä joululahjaksi ja sen jälkeen uutta ei ole hommattu. Kylpytakit on myös melko kalliita, joten ei tule ehkä helposti ostettua itse.

delicard, toimittavat kotiovelle raaka-aineet 4.lle valitsemastasi ruuasta. nettisivuilla tietoa.

Viinipullo pulmalaatikossa, jota pääsee juomaan kun keksii kuinka kotelo aukeaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat