Vierailija

Minä tykkään tehdä ruokaa ja laitan aina lauantaisin jotain uutta, hyvää ja erilaista. Mietin ja etsin reseptin valmiiks ja ostan tarvikkeet. Katan kauniisti, avaan viinipullon ja istutaan koko perhe nauttimaan. Sunnuntaisin sitten yleenstä jotain patahommelia, kun on aikaa kypsyttää sitä.

Kommentit (11)

viikolla kokkaa anoppi joka laittaa lihaperunalinjaa - ok koska lapset tykkää, mutta viikonloppuna kun olen itse omassa keittiössäni niin ruoka vähän " moderninpaa" ... ei yleensä mitään erikoista, joskus toki innostun ainakin kattamaan kauniisti, mikään kovin taitava kokkaaja en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ne tietyt ruoat, viikonloppuruokaan käytetään enemmän ehkä lähinnä aikaa. Juhlapäivinä saattaa sitten tulla laitettua muutenkin " hienompaa" .

arkisin syödään makaronilaatikkoa, kalapuikkoja tai jauhelihakeittoa. Viikonloppuisin teen intialaista, kiinalaista, pihvejä, poronkäristystä... rahallisesti ja ajallisesti kalliimpaa.

Viikonloppuisin en kokkaa ollenkaan, paitsi jossain vaiheessa sunnuntaita teen valmiiksi maanantain ruoan. Olen perhepäivähoitaja ja joudun arkisin aina laittamaan kunnon ruokaa, joten viikonloppuina ei innosta. Syödään jotain pakastimesta tai sitten keitän mannapuuroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat