Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja tuokin määrä on jaettu kahdelle päivälle. Suunnitelmissa palkata joku teini/nuori. Lasten iät yksi ja neljä ja puoli vuotta.

Sivut

Kommentit (40)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos ihan naapurin tytön tai pojan pyydät, niin joku vitonen/tunti on kyllä ihan sopiva. Riippuu tietty iästä. Ite maksoin 13.v tytölle 3,5¿/tunti. Sovittiin se yhdessä. Ei tarvinu kuin leikkiä lasten kans.

Minä nimittäin maksan ainoastaan 5 euroa / tunti, ja mulla on kolme lasta vahdittavana. MLL:n kautta kun saa hoitajan alle vitosella / tunti, niin en viitsi enempää maksaa..

omasta arvostaan eikä varsinkaan työnsä arvosta. Neljä euroa tunnissa on lapsenvahdille ehdoton minimi, vaikka lasten vanhemmat olisivat kuinka köyhiä! Ei kenenkään silti tarvitse heidän lapsiaan ilmaiseksi hoitaa. Jos rahaa ei löydy, niin hoitakoon itse. Tai miettiköön ennen lasten hankkimista että kuka niitä hoitaa ja millä liksalla.

Olette nuorten/lasten hyväksikäyttäjiä te, joiden mielestä teinien pitäisi vitosella hoitaa, olisi ehkä syytä jättää jumppa väliin jos noin tiukille vetää!

Koittakaapa pikkasen suhteuttaa tuo teidän 30¿ siihen kolmeen tuntiin! Ja sekin olisi toisena päivänä n. puoli tuntia ja toisena 2,5. Niin 30¿??

Eipä sillä, sain esikoisellekin alle kympillä tuon 3h.

Tai no, ehkä voisin maksaa tuollaisen summan naapurin 11-vuotiaalle siitä, että tulisi 7-vuotiaan seuraksi tuijottamaan piirrettyjä kolmeksi tunniksi. Missään tapauksessa pienempien hoitamisesta ja vanhemmalle lapselle tuollaista ei kehtaisi ehdottaa. Ei kai kukaan teini oikeasti tykkää leikittää pikkulapsia? Työtähän se on.

Ei mitään teini-ikäistä " lapsenlikkaa" .

Meidän pph tienaa tosi vähän... 3,7¿ tunti, miinus verot. 2 kokopäivälasta hoidossa. Että juu... alle viiden euron tuntipalkkaa saa melkoisen moni tässäkin maassa. Valitettavaa mutta totta.

minimi. Jos joku lupautuu tulemaan teille joka viikko kaksi kertaa viikossa on se jo aikamoinen sitoutuminen mistä pitää maksaa enemmän kuin satunnaisesta kerran kuukaudessa tapahtuvasta hoidosta.

saa n 20e kun oli yön hoitamassa 1½v ja 2x 7v . siis n 14.00 - seuraavaan 13.00 . Ja hän yleeensä kieltäytyy palkasta , koska se on ihan ylimäärästä rahaa , aina hänelle rahaa tarjotaan , mutta ei , niin ei !

Hän saa tarpeeksi rahaa MINULTA , ÄIDILTÄÄN eikä tarvitse mitään 30 viikossa .

Hemmetin kallis jumppa! 2xvko:ssa 6¿ + 20¿ lapsenhoitajalle? Viikossa 32¿!! Kuukaudessa 128¿. Joo ei todellakaan.

Yli kymppiä en millään maksa. Kylläpä teilläpäin opetetaan lapset helpolla saamaan rahaa. Olisinpa teininä teidän maailmassanne.

Ei tosiaan tarvis muuta tehä ku leikkiä lasten kans. Ja noin vähän aikaa niin kyllä joku 25¿ kuulostaa täysin kohtuuttomalta.

Jotain naapurin/kyläntyttöä olin ajatellut. Jotain vitosta mäkin ajattelin tai 7¿ yhteensä tuosta määrästä. Aika kallista äidin lähteä jumppaamaan kun joutuu jumpan lisäksi vielä maksaa saman verran lapsenvahdille! Lasten isä on joko töissä tai omissa harrastuksissa samaan aikaan kun mun urheilut olisi. Ja sukulaiset on nihkeitä tulemaan. Mutta, elämä on. Valitettavasti.

On kaksi tuntia kerrallaan, ja hinta on 16 euroa tunnilta. Eli mun lenkki maksaa 32 euroa kerta. Totta hitossa se on kallista, mutta jos se on ainoa mahdollisuus päästä edes kerran viikossa yksin kunnolla lenkille, niin siitä sitten vain joutuu maksamaan.

Oikeesti mä maksan vähän enemmän, jolloin tää rouva tekee meille myös ruuan ja siistii paikkoja, jos sattuu siinä ehtimään. En minäkään raaskinut pelkästä lasten laikittämisestä noin paljon maksaa, kun parilla lisäeurolla saa vielä isomman hyödyn.

Tietysti jos maksetaan nuorelle pimeesti, niin hinta ei ihan tuo tarvi ollakaan. Mutta toin nyt tuon esille, jotta ap voi suhteuttaa asiaa ja odotuksiaan. Jos parilla eurolla saa hyvän ja luotettavan hoitajan, niin eihän siinä mitään, sitten on käynyt hyvä säkä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat