Vierailija

En nyt tarkoita kirjaimellisesti mutta vähän tähän malliin: Olette sielunkumppaneita, mutta ette välttämättä tiedä sitä vielä (tai tienneet ennen). Olette ensin yhdessä ja sitten syystä tai toisesta tienne eroavat ja välissä on muitakin. Sitten aina välillä tapaatte ja huomaatte että välitätte vieläkin toisistanne. Ehkä taas eroatte, mutta lopulta saatte toisenne kun tajuatte miten tyhmiä olette olleet.

Kommentit (7)

Sitten ehdotin seksisuhdetta (tiedän, olen paska, halusin vaan jotenkin olla sen lähellä) ja mies harkinnan jälkeen suostui siihen. Kummallekin tuli omantunnontuskia miehen vaimon takia, vaikka mä en edes koskaan ollut tavannut ko naista. Sitten asiat meni niin, että mun rakkauteni hiipui, ja miehen sitten taas nousi uudelleen pintaan. Hän olis sitten jättänyt vaimonsa mutta mä halusin lopettaa koko seksisuhteen kun mua rupes ahdistaa hirveesti.

En oo kuullu tyypistä mitään muutamaan vuoteen, mutta toivon että on onnellisesti yhdessä vaimonsa kanssa, ja toivon, ettei ole kertonut vaimolleen pettämisestään. Ja toivon ettei ole sitä tehnyt muiden kanssa.

Ei olla koskaan seurusteltu tai edea seksiä harrastettu, asutaan eri kaupungeissa eli ei edes tavata usein. Tapellaan puhelimessa ja sitten taas sovitaan, mies seurustelee nyt erään naisen kanssa ja mullakin oli vähän aikaa sitten suhde joka kuitenkin loppui. Ollaan mustasukkaisia kun toinen on jonkun kanssa, mutta silti kannustetaan siihen suhteeseen. Eli ollaaan mukamas ystäviä mutta kyllä siinä on aina ollut jonkinlainen jännite. Aika naurettavaa oikeastaan, kun nyt ajattelee. Mä vaan rakastan sitä miestä niin helvetisti, mutta en sitä voi sille kertoa. Että näin jatkuu varmaan ja pitkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta kun tää ei ihan seuraa noita Sinkkuelämääkässärin käänteitä, niin tää on nyt mennyt sillai, että hän asuu vaimoineen ulkomailla ja mä olen rakastajatar kun hän käy täällä tai tapaamme jossain ulkomailla yhdessä hänen " työmatkansa" aikana.

4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat