Vierailija

Uuden maikkarin Uniikki-ohjelman "asiantuntijana" esiintyvä yökkötrokari.

http://www.mtv3.fi/uniikki/

Kommentit (13)

kiva ohjelma oli. Meiltä löytyy myös ohjelmassa esitelty pehtoori kannu. En edes tiennyt sen nimeä tai sitä että ne on kysyttyjä keräilykohteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Helppo mustamaalata jotain toista ihmistä kun ei tunne, tekee johtopäätökset ihan "väärin perustein". On eri asia tuntea kuin tietää joku ihminen.

Ja kun vielä tuossa esittelyssa sanotaan ,että ko asiantuntija opasta mitäömistäkin kannattaa maksaa- eli minkä arvosia ovat. Kun tyypppi itse ei todellakaan maksa sitä mikä on tuotteen oikea hinta!

kun olen ( Helsingissä) kirppareilla käynyt, niin kyllä tuon hyvin pukeutuneen, kiireisin miehen muistaaa siellä aina nähneensä, aika töykeä ja tiukka, kun jonkun tavaran joltakin haluaa. Totuushan on että harva tietää vanhojen, lahjaksi saatujen tai perittyjen tavaroittensa arvoa, ja useinhan arvoa myös tehdään "myymällä" huutonetissä kavereiden kanssa ja siten nostatetaan hintaa, kuten muumimukien kanssa kävi. Kirpparilla saattaa saada 90 luvun muumimukin 2 eurolla ja ton kahvipannun 5 eurolla, jos kohdalle sattuu, sehän se on se kirpparin viehätys. Toiset tykkää kerätä ja toiset on syntyneet kauppiaiksi, meitä on moneen junaan. Ja kyllä niitä huimia löytöja jatkuvasti tehdään, sekä minä että muut, itse kerään kirjoja.

On jo odottamassa ekojen myyjien saapumista. Poistuu säkkien kanssa paikalta ennen kuin kirppis avataa. Vastenmielinen ja iljettävä tyyppi.

myyjä haluaa mahdolllisimman PALJON tuotteesta ja ostaja haluaa maksaa mahdollisimman VÄHÄN.

Monessa tuotteessa myyjän markkinat, saa hyvän hinnan jos tietää sen arvon. Ei pidä ola tyhmä. Osattava pelata sitä peliä. Jos joku tahtoo ostaa, se sen myös tekee, vaikka pitkin hampain

Ehkä se kuule kuuluu työnkuvaan, etsiä niitä tavaroita. Minusta vaikutti asiantuntevalta. En muodosta mielipidettä kenestäkään ketä en tunne jonkun toisen puheen perusteella

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat