Vierailija

Mä en ole oikein käsittänyt, miksi ihmiset huutaa kohteita, vaikka ne sulkeutuu vasta pitkän ajan päästä. Itse teen aina niin, että huudan juuri ennen sulkeutumista. Näin kohteen hinta ei nouse pilviin. Miksei muut käytä samaa taktiikkaa?

Toinen mitä ihmettelen, miksi ihmiset huutaa vasta sitten kun joku muukin on huutanut? Monet kohteeni roikkuu vaikka kuinka pitkään ja sitten kun ilmaantuu eka huutaja niin johan ilmaantuu muitakin huutajia.

Kyselee vasta käytön aloittanut.

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Toinen mitä ihmettelen, miksi ihmiset huutaa vasta sitten kun joku muukin on huutanut? Monet kohteeni roikkuu vaikka kuinka pitkään ja sitten kun ilmaantuu eka huutaja niin johan ilmaantuu muitakin huutajia.

Kyselee vasta käytön aloittanut.

no mä olen monta kohdetta missannu kun olen odotellu sitä viimeistä tuntia. kohde suljettu, kun myyjä saanu kivan tarjouksen. harmitti ja kovasti yhden kohteen kanssa. mutta jos on sika-halpaa, huudan kerran ja sitten katson lopuilla et miltä näyttää, jos hinta ei pilvissä huudan uudestaan. yhdellä huudolla myyjä tietää et joku muukin kuin ohitarjoaja on kiinnostunut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat