Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuosta yhdestä siivousketjusta vaan saa sellaisen vaikutelman että vaan imuroidaan, pyyhitään pölyt ja pestään vessat. Itse pesen kyllä lattiatkin kerran viikossa, ja aina lähtee likainen vesi. Vaikka meillä ei todellakaan kuljeta kengät jalassa jne.... Olenko ainut hullu joka huhkii siivouksen parissa niin paljon:) ??? ja kuin usein viette matot ulos? Siinä luistan kyllä itse etten joka viikko sellaisia mattoja jotka ovat pölyättömiä...

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

melkein joka päivä moppaan nihkeällä. Meillä ei ole mattoja, löytyy koira, jonka tassuissa tulee ulkoa hiekkaa ja kuraa sekä juuri ryömimään lähtenyt vauva.

Joskus paikat menee kaaokseen. Yleensä yritän pitää jonkun perussiivon. En jaksa stressata siitä, ovatko ne lattiat nyt hinkattu milloin. Jos näyttävät likaisilta, yritän pyyhkäistä ne ensi tilassa. Usein lähinnä ehdin imuroida ja pyyhkiä pölyt. Sitten jos on enemmän aikaa, pesen lattiat. Vessoja pestään samalla periaatteella, ei viikonpäivän vaan näkyvän (haisevan) lian mukaan.

Meilläkin pestää lattiat kokonaan ehkä 2 kertaa vuodessa. Tahrat tietysti pyyhitään aina heti, ja keittiössä sen verran usein jotain kaatuu lattialle että tulee varmasti pestyä viikottain siinä vahinkoja siivotessa.

Ja imuroidaankin vain n. 2xkk. Mulla on muutakin tekemistä elämässä kuin siivota:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat