Vierailija

Kaiken maailman vanhat koulututut haluaa ystäviksi. Niistä ei ole kuulunut vuosiin mitään eivätkä ne siellä koulussakaan mitä bestiksiä olleet. Kohta niiltä alkaa tulla kaikenmaailman " maailmankiertäjiä" ja videoklippejä ja kiertokirjeitä, vetoomuksia, ryhmäkutsuja milloin mihinkin, typeriä visoja ja kaiken huippuna sellainen " You are my dear lovely friend, send this to everyone you love including me if you love me..." - sonta joka klikataan eteenpäin jokaiselle joka facebookissa on miettimättä sen enempää mitä tuntee juuri sitä ihmistä kohtaan. Joka päivä jotain roskaa tulee tietyiltä ihmisiltä! Vain muutama on viitsinyt yksityisviestillä kysellä kuulumisia edes, muut vaan lisää nimen listaansa ja lähettää roskapostia forwardina miettimättä sen enempää. INHOAN SITÄ! Itse en niitä lue/katso enkä taatusti laita eteenpäin. Joskus jos löydän jonkun kivan jutun mikä sopisi just tietylle ihmiselle niin lähetän sen.

Kommentit (9)

Siellä se on eikä vaivaa minua mitenkään. Parille ihmiselle jotka on oikeasti jotenkin tärkeitä olen vastannut kaveripyyntöön, mutta sen enempää en siellä ole aikaani viettänyt. En ole edes kuvaa vaivautunut laittamaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ensinnäkin - ne sähköposti-ilmoitukset saa pois päältä. Minä en ota vastaan muita ilmoituksia sähköpostiin kuin " friend request" -pyynnöt - muut jutut voin lukea sitten Facebook:ssa.

Itse en myöskään joukkopostaa mitään ja jos teen jonkun hauskan testin tai löydän jonkun jollekin sopivan jutun, voin sen lähettää, mutta vain sille, jolle se mielestäni sopii. Koskaan en lähetä mitään " rakastan sinua" -joukkoposteja. Ainoa kerta kun joukkopostasin oli kun toivotin kaikille hyvää uutta vuotta.

Minuakin ärsyttää pari tyyppiä (netissä tavattuja, joten en edes irl tunne kyseisiä henkilöitä), joilta tulee tauotta kaikenmoista moskaa. Postaavat kaiken kaikille tutuilleen ja jos tekevät jonkun testin itse lähettävät siitä ilmoituksen kaikille, aivan kuin kaikkia kiinnostaisi, että hän on testannut mikä seksilelu on paras. ;o) Olen järjestäin laittanut kiellon päälle kaikkiin juttuihin, joita heiltä tulee, joten nyt alkaa pikku hiljaa hiljenemään. Yhdeltä tulee esimerkiksi tunnin välein ilmoitus (facebookin etusivulle, ei sähköpostiini), jos joku tuntematon heppu on pitänyt hänen kuvaansa nättinä. Ei kiinnosta!!!

Mutta pääasiassa minusta facebook on ihan hauska juttu, kun ei vain olisi noita muutamia kavereita, jotka käyttävät sitä (omasta mielestäni) väärin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat