Vierailija

yöllä ja viimeisen kerran aamukahdeksalta.

Aikaisemmassa ketjussa kaikki olivat oireettoman päivän kannalla, mutta mä toimin noin. Tuomitsetteko tuonkin?

Lapsi ei ainakaan kärsinyt, koska istui rattaissa, ei siis rasittunut kävelystä. Ei oksentanut siellä. En ymmärrä miksi olisi kotona pitänyt olla.

Kommentit (21)

Tai vaikka syönnyt makeaa liikaa.

Te vaan sievistelette, varmasti teistä joku muukin olisi ihan hyvin voinut toimia noin.

Mun lapsi ei kärsinyt ja jos jonkun lapsi sairastui, eihän sitä voi tietää miksi sairastuu. Ihan hyvin vaikka metron tolpasta voi joka päivä saada tartunnan.

Ja vastustuskyky kasvaa, kun ei elä pumpulissa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Samahan se on missä istu. Hän ei suinkaan kövellyt missään. Ihan samaa toipilasaikaa siinä rattaissa voi viettää.

Ja kyllä mullakin on joskus ollut oksennustauti, töistä en kyllä ole sen takia ollut koskaan pois. Yllensä en edes ole oksentanut, tavara tulee toisesta päästä.

-ap

Ja olet varmaan myös sitä mieltä, että lapsesi nautti kauppareissustanne... Toivottavasti itse saat taudin ja oksennat seuraavat pari päivää.

kauppakeskukseen tietää, että siellä tarttuu flunssat ja muut taudit.

Vanhempi ottaa siis riskin viedessään lapsen sinne.

Ja tuskin kukaan saa tartuntaa, jos mun lapsi on rattaissa. Eihän hän koskenut ketään. -ap

oli hengittämättä siellä niin sitten ette tartuttaneet ketään.

Sinunlaisiasi kusipäitä on maailma pullollaan, että osaan kyllä varautua siihen kun menen ostoskeksukseen.

Ihan kuka tahansa näkemänne lapsi siellä voi olla sairaampikin. Arvasin, että teko on monen mielestä tuomittava, mutta näin nimettömänä se oli helppo tunnustaa. Saittepa huomata, että varmaan moni toimii näin. Ja en edes sanoisi, että lapseni oli tuolloin enää sairas.

Ja edelleenkään en edes usko, että rattaissa istuva lapseni ketään tartutti. Joten kultamussukkanne ei varmaankaan meiltä saanut taruntaa.

ja kyllä, lapseni tykkää kauppakeskuksista, en olisi muuten häntä sinne edes vienyt.

-ap

Taudin jälkeenhän vielä monta päivää olo on aika kauhea ja voimaton. Enkä minä ainakaan halua/jaksa mennä minnekään ostoksille. Kiva viedä lapsi sinne eikä antaa kunnon toipilasaikaa. Varmaan nautti sinun laatuajasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat