Vierailija

kukaan ulkopuolinen (jota et hyväksy ystäviisi) ei todellakaan pääse katsomaan tietojasi. Olisi mukavaa jos siihen liityttäisiin kollektiivisesti.

Uskon, että on paljon niitä, joilla ei ole oikeasti aikaa tai kiinnostusta. Mutta ne jotka mölyävät, että eivät missään nimessä ja todellakaan tahdo moiseen paskaan liittyä, ovat niitä jotka pelkäävät etteivät saa sieltä ystäviä.

Miten on?

Minulla on jo 54 ystävää ja yhteydenpito on todella mukavaa

Sivut

Kommentit (40)

Ei minua kiinnosta pätkääkään selvittää mitä joillekin ala-asteaikaisille kavereille kuuluu. Tai joillekin sukulaisille joita olen nähnyt viimeksi 5 vuotta sitten. Pidän kyllä muutenkin yhteyttä niihin ihmisiin, joiden kanssa haluan olla tekemisissä.

En jaksa tuhlata aikaani johonkin ihmissusipeleihin ja typeriin galluppeihin vastaamalla. Sähköposti minulla on käytössä jo muutenkin, joten senkään takia en fb:a tarvitse.

Ja suurin osa ystävistäni/kavereistani ei edes ole fb:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

IRL ystävistä on jo ihan tarpeeksi riesaa. Netissä haluan olla tuntemattomana että voin rauhassa vittuilla ja haukkua ihmisiä. Sellaista kun ei voi tehdä kasvotusten/omalla nimellään vaan täytyy koko ajan pitää typerää naamiota yllä.

En pidä ihmisistä enkä halua sietää heitä yhtään enmpää kuin on pakko!

tapaan ystäviäni muutenkin, juttelen puhelimessa, ulkomaisiin pidän yhteyttä sähköpostilla.

Olen saanut lukuisia liittymiskutsuja mutta en ole saanut edes aikaiseksi käydä katsomassa systeemiä. Mieskin kuuluu, mutta ei jaksa käydä siellä kuin kerran viikossa tms.

Mielestäni ei vain kuulosta kiinnostavalta jutulta.

ja käyn kyllä kyyläämässä tuttujen tietoja ja sellaisten, joita en ole tavannut pitkään aikaan. Niin hullu en ole, että omalla nimellä sinne rekisteröityisin. Aika moni pitää sivunsa avoimena ja olen monet makeat naurut saanut kun olen lukenut vanhojen koulukavereiden surkeasta elämästä eroineen ja uusioperheineen.

toisten elämää.

Mä pidän yhteyttä juuri niihin, joihin haluan. En halua elämääni yhtään vanhoja luokkakavereita, joihin en ole muutenkaan pitänyt yhteyttä. En sellaisia serkkuja, joihin en ole pitänyt yhteyttä yms.

Olen tiputtanut turhanpäiväiset kaverit elämästäni viemästä energiaa ja säilyttänyt aidot ihmissuhteet.

Miksi ihmeessä pitäisi kerätä jotain verkostoa ihmisistä, joita joskus on nähnyt jossain... tai ollut samalla luokalla 17 v sitten?? JOtenkin kornia, että joku ihminen jonka kanssa oltiin pahoissa riidoissa joskus kakarana onkin yhtäkkiä joku YSTÄVÄ jossain netin syövereissä. evvk. Samoin jotkut ex-poikaystävien ystäväkutsut... mitä niihin voi vastata? En todella rupea keräämään mitään listaa ihmissuhteistani nettiin.

olen aika samoilla linjoilla.. Miksi liittyä jos aikaa muutenkin on rajallisesti? Mitenhän se minun elämääni parantaisi jos saisin tietää miten hyvin/huonosti muilla menee? Tottakai kiinnostaa miten menee, mutta ei minua päivittäinen tai edes viikottainen yhteydenpito jaksa kiinnostaa.. Joskus ei ole tullut pidettyä yhteyttä niin miksi nyt??

En halua olla " trendikäs" ja kuluttaa kallista aikaani turhanpäiväiseen (mitähän nyt teen?) :-)

Minulla on ihan oikeita ystäviä ihan oikeassa elämässä, joita tapaan säännöllisesti livenä. Muu vapaa-aika kuluu perheen parissa ja joskus harvoin tällai yöllä rupatellessa ventovieraiden kanssa.

Siitä tulisi taas yksi velvoite lisää elämään. Ja niille, jotka ihmettelevät, miten voin olla täällä jos en halua Facebookiin, niin juuri siksi, että täällä kukaan ei ihmettele jos olen pari kuukautta poissa, eikä loukkaannu, jos en vastaa jne. Enkä sitä paitsi tarvitse lisää " ystäviä" .

mulle tuo määrä kertoo aika pinnallisista " ystävyyssuhteista" , siitä että yrittää täyttää elämässään jotain tyhjiötä...

mutta jokainen toki taaplaa tyylillään.

levittää omaa kuvaansa ja omia tietojaan kaikille?

Ei mua ainakaan huvita ilmoitella elämästäni kenellekään.

Facebook on tavisten keino leikkiä " päivä julkisuudessa. Hei huomatkaa, mun kuva ja nimi on netissä" .

Ja nimenomaan YSTÄVIIN. En ole hyväksynyt ystävikseni mitään puolituttuja, vaan aivan oikeiat ystävät. Siksi minulla ei olekaan kuin 12 ystävää, ja se on ihan tarpeeksi.

Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi haluta Facebookiin? Ja mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, kuuluuko joku Facebookiin tai ei?

Todella harva minun ystäväpiiristäni edes kuuluu Facebookiin. Syynä kyllä varmaankin se, että olemme jo n. 35-vuotiaita perheellisiä akateemisia ihmisiä, joilla on muutakin tekemistä kuin intoilla Facebookista. Nekin jotka kuuluvat, eivät ainakaan käytä aikaansa sen kummastelemiseen, kuuluuko joku muu ko. yhteisöön vai ei.

Vierailija:

Lainaus:

levittää omaa kuvaansa ja omia tietojaan kaikille?

Ei mua ainakaan huvita ilmoitella elämästäni kenellekään.

Facebook on tavisten keino leikkiä " päivä julkisuudessa. Hei huomatkaa, mun kuva ja nimi on netissä" .

Tietosi näkyvät vaikka pelkästään itsellesi, jos niin haluat ;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat