Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mitä kosteusvoiteita käytätte? Onko kasvovesi aina tarpeen ja saako atooppista ihoa kuoria?

Kommentit (6)

jos olen käyttänyt meikkiä, niin puhdistusliinalla (dermoshop, loreal). Liika pesu ainakin minulla kuivattaa pahemmin. Olen saanut ihoni niin hyvään kuntoon, ettei ihottumaa ole lainkaan. Kuorin hellävaraisilla tuotteilla pari kertaa kuussa.

Kasvovoiteita vaihtelen, nyt hoitovapaalla käytän pääasiassa marketti kamaa. Kesäisin happydermiä (loreal) talvisin jotain hoitavampaa. Jos iho pääse ärtymään Vichyn olisko Novadiol tai novaderm nimistä tosi paksua voidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meikit pesen puhdistusgeelillä, hajusteeton ja lisäaineeton, merkillä ei niin väliä. kerran viikossa pesen puhdistusaineella tai vauvan saippualla. En käytä rasvaukseen muuta kun tarvittaessa kortisonivoidetta, ulos rasvaan ihan tavallisella Miramevaseliinillä, sellanen valkovihree purkki, maksaa euron. Aikoinaan rasvasin paljon muttei iho siitä ainakaan paremmaksi tullut joten totutin itseni pikkuhiljaa tuohon etten rasvaa lainkaan tapaan. Ilmeisesti tuo kylmällä ilmalla pakkasrasvan käyttö estää parhaiten ihon kuivumista. Kannatta myös kiinnittää huomiota että syö rasvaa tarpeeksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat