Seuraa 

Eli siis tarvitseeko kemiallisen jälkeen odottaa ne yhdet menkat ennen uutta yritystä?

Mulla nyt menkat tuli n.2vkoa myöhässä ja useampi r-testi oli heikosti positiivinen, nyt vuotoa ehkä normaalia enemmän muttei mitään " klimppejä" tai kipuja. Tuulimunan kokeneena arvelen siis että nyt kyseessä ollut kemiallinen..

Mutta onko siis nyt vuodon ekä päivä myös kp1, mun pitäis aloittaa clomit kp3, mutta mietin nyt siis että uskallanko aloittaa jo nyt?

Kiitos jo etukäteen, toivottavasti joku osaisi auttaa =)

-poco-

Kommentit (2)

Juu, nyt olen vrk:n sisällä tullut siihen tulokseen etten aloita clomeja, vuoto on muuttunut paksuksi tummaksi puuroksi, täynnä hyytymiä, yäk =(

Sain ajan polille perjantaiksi, tsekkaavat varmaankin kohdun ja munasarjat ja sitten haluan myös keskustella siitä, miksi mulle ei oo määrätty lugeja clomien kanssa. Clomeja olen käyttänyt elämäni aikana nyt useempaan kertaan, tuloksena kaksi lasta ja nyt siis kesällä se tm ja nyt tämä, mikä nyt sitten onkaan, syynä clomeihin on pco ja annostus 2tbl/vrk kp3-7.

Pcossahan on yleensä juuri tämä keltarauhasen " vajaatoiminta" , joten olen jo aiemminkin tätä ihmetellyt ettei mulle lugeja oo määrätty, limis kun on ollut joskus kontrolliultrissa ohut, 5mm luokkaa, sanoivat vaan silloin ettei tarvi huolehtia, jopa alle sen 5mm limiksillä on raskauduttu ja kaikki mennyt hyvin. Sitten toinen tietty on varmaan ikä, nyt 35v.ja edellisestä " oikeesta raskaudesta" on kulunut 5v., aion kysyä myös sen vaikutusta näin keskenmenoihin, vaikka toisaalta tiedän tuttavapiiristä että 45v. saanut kolmannen lapsen ja kaikki mennyt ok...

Eipä siis auta kuin laittaa kysymykset paperille ja tivata vastauksia ;o)

-poco-

Yritystä saa kemiallisen jälkeen jatkaa heti. Mietin noita clomeja että minkähän verran niillä on vaikutusta kemiallisiin kun jostain olen lukenut että ne kuluttaisi oman keltarauhastuotannon ainakin isoilla annoksilla. SInuna varmistaisin kyllä lekurilta että kannattaako seuraavaan kiertoon ottaa clomeja ja aloittaako ne ihan normaalisti vaikka kp3. Silloinhan saattaa olla vielä hcg:täkin veressä. HAnkalia juttuja, mutta pohditaan näitä porukalla. :)

Tiedätkö sinä muuten mikä muu alhaista keltarauhashormonin tuottoa voi aiheuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat