Vierailija

Sivut

Kommentit (32)

Yleensä ovat nyöreillä. Kokemusta on monen vuoden ajalta sekä tyttöjen että poikien trikoohousuista. Ihan hyvä idea silti, jos niitä jostain löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sukkahousuja ei ole myrkkykäsitelty sileiksi ja sen vuoksi ne myös pysyvät aiavn unelmapehmeinä ja joustavina :) Tämä on pääkriteeri meillä sukkisten valinnassa. Hamesukkikset on sit erikseen ja ostan ne jonkin muun merkkisinä.

Mutta kylllä noitakin hameen kanssa voi käyttää, minä ainakin kun mieluusti kärsin ne nypyt kun tioedän että ne on myrkyttömästi tehty ;)

Sitäpaitsi ei nää musta edes ole kovin nyppyset, vähän nukkaset vain. Ettet vain olis pessy 60 asteessa?????

Vierailija:

Lainaus:

Ostin tytölleni esimerkiksi 19 euron sukkahousut. Pesin ohjeen mukaisessa lämpötilassa nurin käännettynä, mutta housut nukkaantuivat ja nyppyyntyivät parissa pesussa niin, ettei niitä voi enää käyttää hameen kanssa.

värit jotenkin tosi nuhraantuneen oloiset ei lainkaan raikkaat. Ja ihan on ohjeiden mukaan pesty. En osta toista kertaa kyseisiä vaatteita. H&M kappahl ym kestää paljon paremmin meillä. olemme saaneet myös yhdet trikoohousut, materiaalina ihan jämäkkää ei varmasti kulu, mutta nuhraantuneen näköiset vaikka yksivärinen kangas.

Ostin tytölleni esimerkiksi 19 euron sukkahousut. Pesin ohjeen mukaisessa lämpötilassa nurin käännettynä, mutta housut nukkaantuivat ja nyppyyntyivät parissa pesussa niin, ettei niitä voi enää käyttää hameen kanssa.

Toinen esimerkki, ostin tyttärelleni myös vakosamettisen kyläilymekon. Mekon kauluksen käänteeseen on ilmaantunut saumaan reikä, eikä mekkoa ehditty taaskaan pitää paria kertaa enempää.

En taida enää ostaa, harmittavat nuokin jo ihan riittävästi. Lisäksi collegehousut on tehty mitoitukseltaan niin löysävyötäröisiksi, etteivät ne pysy hoikalla lapsella edes päällä.

keskiverto käytetty market-paita. En siis oikein käsitä,mistä tulee tämä LAADUKKUUS-kriteeri paitdoille, jotka ovat yhtä tahraisia ja vanhojen näköisiä kuin muutkin vanhat paidat.

mutta hinta on niin kallis, että ei sekään oikein riitä syyksi ostaa enempää. Värivalikoima on myös melko suppea, en ole tummansinisen ystävä eikä lapsetkaan, edes poika. Jos kallista ostan, niin esim. legon vaatteet ovat kivemman näköisiä ja hyvän laatuisia.

Meidän lapsilla hyvänlaatuiset markettivaatteet (tutta, aution neule, lindexin, hm:n jne.) ovat kestäneet kyllä sen 1-2 vuotta, jonka sopivat päälle. Ja monet paidoista ovat jo 3. lapsella kierrossa. Eli ei ole oikeastaan tarvetta vaatteille jotka vielä pitempään kestää, yli 5v vanhoja vaatteita ei moni halua, vaikka siisti olisikin. On jo poissa muodista.

Sen huomaa kun tosiaan vertailee jo käytössä olleita vaatteita. Saumat eivät vedä, trikoo ei veny ja vanu, vaatteet pysyvät ryhdikkäinä ja värit pysyvät.

Itse en osta trikoohousuja syystä että kaksi poikaani konttaavat polvet kuin polvet pikaisesti puhki, eikä lompakkoni siis kestä L&B-hintoja... Mutta ostan paljon yläosia. Niissä on todella hyvä, käytännöllinen ja ekologinen juttu se, että eri sesongin vaatteet sopivat toistensa kanssa yhteen ja aina tulee tyylikkäitä yhdistelmiä. Tätä samaa ei tosiaan voi sanoa markettikamasta, kun värit ja kuosit ovat riemunkirjavia. Hintana sitten tietty tylsyys, kyllä, mutta ostan kyllä myös sieltä H&M:lktä niitä halpoja sesonkivaatteita joiden ei tarvitsekaan kestää.

Alusvaatteita en raaski ostaa, ne ovat vaan niin kalliita.

Olen itsekin ollut L&B-jälleenmyyjänä aikaisemmin vähän aikaa, nyttemmin vain asiakkaana kun ei siinä pääse voitoille siinä myyntihommassa.

ja ne ovat vieläkin kyläkuntoisia osin. JA kaikki kelpaavat pikkusisarukselle käyttöön......

Ei tulis mieleenkän luulla, että H4enkkamaukann collegepaita kestäis kyläkuntoisena 2v ja sen jälkeen vielä seuraavalle :D

Laadusta sen verran, että minun mielestäni sukkahousut eivät ole ihan hintansa väärtejä. Nyppyyntyminen johtuu kylläkin siitä, että puuvillaa ei tarkoituksella ole merseroitu (kemiallisesti käsitelty), eli ei ole varsinaisesti virhe.

Housuista sen verran, että L&B:n trikoohousuissa on nimen omaan mahdollista hoikille lapsille kiristää vyötärökuminauhaa, koska se on nauhakujassa. Omille lapsillemme olen tämän yleensä tehnyt, ei todellakaan ole iso homma muutaman ompeleen purku ja takaisin ompelu.

Kaiken kaikkiaan todella laadukaita vaatteita, ja suurimmaksi osaksi nättejäkin.

Kamalan synkkiä tai sitten räikeitä, esim kirkkaan vihreää, keltaista ja punaista raitaa tummalla pohjalla->yök. Olen jotain ostanut kun kälyni (joka on muuten suomenruotsalainen ;)) pitää näitä kutsuja mutta pyrin yleensä keksimään jonkin esteen ettei tarvitse mennä väkisin ostamaan. Ne mitä olen ostanut ovat olleet aika vähällä käytöllä kun ovat niin rumia minun makuuni. Paljon kauniinpia ovat esim MeandI vaatteet jotka myös näitä mitä kotikutsuilla myydään.

Meillä erityisesti mainostettiin esittelyssä, että sukkahousut säilyttävät sileän pintansa pitkään. Ja höpö höpö.

Mielestäni L&B -sukkikset ovat niin hintavat, että niitä pitäisi ihan surutta pystyä käyttämään " paraatisukkahousuina" hameen kanssa hyvinkin pitkään.

No, en tee toista kertaa samaa virhettä. Saavat minun puolestani olla mokomat nyppypökät.

t. 8

Sukkikset ovat vaaleansiniset ja niissä on kukkia.

Onkohan pesuohjeeseen tullut virhe, kun pitää pestä kuudessa kympissä?

t. 8/15 (-kohan minä olin?)

Monessa huomattavasti halvemmassa market-tuotteessakin on.

Ja kun mainostavat vielä sitä, miten samaa vaatetta voi pitää lapselta toiselle, pitäisi vaatteissa olla myös säätövaraa.

En osta enää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat