Seuraa 

musta oli tosi outoa että pregnyl piti pistää ilman että olin edes testannut onko mahdollista ovista tulossa..

onko tää ihan normaalia toimintaa? edellisessä/edellisellä lääkärillä clomi/menopur kierrossa ensin bongailin ovista ja sit ku testin olin saanu plussaks niin sit vasta pregnyl.

Voiko nyt olla et ovista ei pregnylistä huolimatta tapahtuisikaan?

Kommentit (2)

Meillä viimeisin inssi tehtiin juuri tuolla kaavalla. Meillä ei minusta ole löydetty vikaa ja ovuloin ihan normaalisti. Meillä muiden syiden takia kiertoani aikaistettiin puregonilla ja pregnylin pistin ilman ovulaation testaamista. Onneksi onnistunut hoito ja olen nyt raskaana. Plussaonnea!

Eli siis mulla on tehty nyt kolme inssiä ja sitä ennen oli kierto jossa lääkityksenä oli clomit+menopur+pregnyl mutta ei inssiä. Mulla käytettiin ovistestejä vain kahdessa viimeisessä inssissä kun se inssi olisi mahdollisesti voinut osua juuri viikonloppuun. Näillä testeillä siis vain haluttiin katsoa, että se rakkula ei ole vielä irtoamassa ennen aikojaan... En tiedä kuinka yleistä tämä ovistestejen käyttö on, mutta näin mulla.

Tosin mullahan ei ovista tapahdu ilman lääkitystä niin ehkä sillä on omat asiansa tähän testailuun?!

Terv.Sannamary

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat