Vierailija

Itse en juuri rekka/palomiehistä tai poliiseista välitä. Pidän kaikkein eniten siitä, että miehellä on älyä ja ymmärrystä asioihin.

Kommentit (6)

Vierailija:

Lainaus:

Minua ei älykkyys kiihota pätkääkään. Nimenomaan inhoan korkeasti koulutettuja miehiä, jotka luulevat olevansa parempia kuin muut, kulkevat nenä pystyssä, leveilevät rahoillaan ym. Heillä on korkeasti koulutettu vaimo, omakotitalo, hieno auto ja asiat hyvin, mutta kuitenkin käyvät vieraissa työmatkojensa aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Seksikäs mies on mielestäni

- fiksu

- koulutettu

- keskustelutaitoinen

- eteenpäinpyrkivä, eli sopiva määrä draivia

- tasa-arvoinen ja lempeä

- avarakatseinen

- huumorintajuinen, mukava ja ystävällinen

- luonnollisesti hyväkroppainen, ei mikään bodari

- uskollinen

- sopivasti ujo

(eli minun mieheni)

ttu mikä bimbo. kuvittelee että on älykäs kun tekee jotain muuta kuin noita hommia. Noin tyhmä ämmä tarvitseekin itseään älykkäämmän jota saa ihailla ja katsoa ylöspäin. sellainen on selvästi helppi löytää tässä tapauksessa.

Minua ei älykkyys kiihota pätkääkään. Nimenomaan inhoan korkeasti koulutettuja miehiä, jotka luulevat olevansa parempia kuin muut, kulkevat nenä pystyssä, leveilevät rahoillaan ym. Heillä on korkeasti koulutettu vaimo, omakotitalo, hieno auto ja asiat hyvin, mutta kuitenkin käyvät vieraissa työmatkojensa aikana.

Minuun uppooaa parhaiten perus-suomalainen mies, joka osaa puhua ja pussata ja jolle perhe on se tärkein. Oma mieheni (kuorma-auto kuski) osaa kyllä keskustella syvällisempiäkin asioita ja silloin tällöin keskustelemmekin tuntikausia. Riippuu siis ihan ihmisestä osaako keskustella vai ei, ei se riipu siitä koulutuksen tasosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat