Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Innolla kaappeja olen siivoillut ja todennut, että viime syksyn välikausivaatteet eivät kyllä enää mahdu pojalle. Sama on suurimman osan viime kesän vaateiden kanssa. Toinen ongelma on se, että kenkähulluna äitinä ostin kesäksi sandaaleja parissa eri koossa ja ne, jotka olivat viime kesänä liian isoja, eivät mahdu enää ensi kesänä. Kaapit pursuaa ylimääräistä tavaraa ja haluaisin noista eroon. Samoin syyskengistä osa jäi käyttämättä ja kenkälaatikot vievät liian paljon tilaa kenkäkaapista.

HuutoNetissä olen useasti myynyt, ja nyt mietinkin että koska kannattaa nuo välikauden haalarit, ohuemmat kengät ja kesävaatteet & sandaalit myydä pois?

Vakaasti olen luvannut, etten enää osta varastoon vaatetta ja kenkää ja nyt yritän saada vanhat " varastot" pois. Ärsyttää kun kaapit täynnä tavaraa.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuon kokoiselle olisi tarvetta, mutta en jaksa selata koko huutista läpi aj etsiä mieleistä. katson oikeastaan vaan tiettyjen myyjien tarjonnan

monella meistä :o) Itse ainakin eilen katselin jo sillä silmällä, kun alessa kiertelin ja kuopukselle tulikin ostettua paritkin kengät kevättä / kesää ajatellen. Uskoisin, että kysyntää riittää jo nyt.

Kesävaatetta tarvitsee moni etelänmatkaajakin ja hiihtolomat vielä edessä :o)

Sitä en tiedä, milloin kysyntä olisi parhaimmillaan, mutta varmasti kaupaksi menevät jo nyt.

Täytyy alkaa kuvailemaan ja listaamaan pikkuhiljaa Huutikseen, kunhan saan ensin edelliset myynnit loppuun Huutiksessa.

Ihanaa olisi saada kaappeihin tilaa. Itsekin jo kevääseen katselen ja mietin keväthaalaria pojalle.

Tajutonta, miten 2 v kasvaa varsinkin jaloista. Kesällä ja syksyllä kengän koko oli 23-25 ja nyt mennään jo 26-27 kengissä.

..kun tänään sovittelin poikien kenkiä ja mittailin jalkoja ;) Kuvittelisin, että tuossa helmikuun aikana alkaa kevätvaatteiden kausi, joten silloin ajattelin itse laittaa kevät- ja kesävaatteet myyntiin. Nuo kengät vaan on ongelma, koska niiden postitus pakettina tai maksikirjeenä maksaa. Olisikohan joku käytettyjen lastenvaatteiden liike parempi noille? Yllättävää miten paljon vaatetta ja kenkiä on kahdella lapsella. Kyllä noista kaapit täyttyy ;)

Toki tunnistan ja kauppoja ollaan kovasti tehtykin:)

laita ihmeessä minulle tarjousta isommasta kasasta, voin ostaa niitä paljon kerrallakin aj tulla vaikka hakemaankin kun jo teille osaan.

Mulla olisi 74-80cm kesävaatetta säkkitolkulla, kukakohan ne tulisi meiltä hakemaan

Minulla on myös ylimääräisiä pojan vaatteita koossa 92. On välikausivaatteita, sadevaatteita, kesävaatteita ja kenkiä. Asun Espoossa, hakea voi myös Helsingin keskustasta.

Jos on tarvetta, voin laittaa kuvia ja listaa.

Viestiä voi laittaa osoitteeseen eh1705@kolumbus.fi

toisaalta olis varmaan helpompi viedä kaikki esim. Kruunukirppuun myyntitilille, katselin just että on iso laatikollinen shortseja ja t-paitoja ja jos niitä alkaa yksitelleen huutikseen listaamaan niin menee ikä ja terveys

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat