Vierailija

Kommentit (10)

meidän lapset taas on juuri lopettaneet alapesut, kun ei ole enää vaippoja. Varmaan sitten on tyttöjen viimeistään aloitettava kun kuukautiset alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" aina" eli ei ole koskaan lopetettukaan...nyt vanhin 5 v. ja osaa kyllä jo huolehtia pesusta itse käytännössä aamuin illoin. saippuaa ei käytetä kovinkaan usein eli yleensä pesu lämpimällä vedellä. välillä lasten kylpyöljyllä (joka ei sisällä saippuaa). voisin kuvitella, että pesu säilyy rutiinina aikuisuuteen?!

olen 28v enkä vieläkään pese alapäätäni päivittäin, enkä ole pessyt ainakaan 5v--> eli ajalta jonka muistan. Kukaan ei ole valittanu, alapää voi hyvin eikä haise. Suotta pestä ja hinkata jos ei ole syytä. Suihkussa käyn yleensä joka toinen päivä ja silloin pesen myös " sieltä" ja todellakin ilman saippuaa. Joskus tulee käytyä suihkussa harvemmin, joskus useammin, hui

Jotkut eivät tunnu pesevän koskaan, jotkut kerta viikkoon ja toiset joka päivä.

Itse pesen alapääni joka ikinen päivä (menkkojen aikaan joka siteen vaihdolla) mutta en käytä saippuaa. Pesen siis värkkini vedellä.

Tyttöjeni alapäät olen pessyt syntymästä saakka joka päivä. Vaippaikäisillä toki useamman kerran mutta isommaltakin joka ilta suihkussa käydessä.

Mietin kirjoittajaa joka sanoi että kai täytyy kuukautisten aikaan ottaa taas käyttöön niin tarkoitatko saippualla pesemistä vai yleensä? Katoppa joskus lapsesi alapäätä jos et sitä ole erityisemmin pessyt.

Meille kun kuopus syntyi ja olin pitempään sairaalassa niin mies ei ollut tullut pesseeksi esikoisen alapäätä suihkussa käydessä. Ja kun tultin kotiin niin olipa vain kipeä ja nahka ihan lähtenyt. Tuumasi vain lapsi että isi ei oo muistanut auttaa suihkussa käynnissä. Eli 3v. oli aina yksin seissyt suihkun alla, tukkakin pesemättä viikon ajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat