Vierailija

Supertähti Tom Cruise on koko pelätyn skientologiakirkon kakkosmies, ja hänen tyttärensä Suri Cruise on hedelmöitetty edesmenneen skientologipappi L. Ron Hubbardin jäädytetyllä spermalla, väittää tiistaina julkaistava kohukirja.

Epävirallisen elämäkerran takana on kirjailija Andrew Morton, joka kirjoitti myös taannoin paljon julkisuutta saaneen elämäkerran poptähti Michael Jacksonin elämästä. Kirjaansa varten Morton on haastatellut useita sisäpiirin lähteitä.

Lähteidensä perusteella Morton vertaa Tom Cruisen ja vaimonsa Katie Holmesin ensimmäistä yhteistä lasta, 20-kuukautista Suri Cruisea hyytävästi kauhuelokuvaan Rosemaryn painajainen.

Elokuvassa Rosemaryn aviomies antaa paholaisen siittää vaimonsa ja saa vastineeksi menestyksekkään uran näyttelijänä.

Morton väittää lisäksi kirjassaan, että Tom Cruisen entinen vaimo Nicole Kidman inhoaa skientologiaa, mutta ei voi kertoa sitä julkisesti, koska skientologeilla on hallussaan nauhoja, joilla Kidman ja Cruise paljastavat intiimejä yksityiskohtia seksielämästään.

Tom Cruisen edustajat ovat kiistäneet kaikki Mortonin väitteet ja suunnittelevat jo oikeustoimia kirjan kustantajaa vastaan, kertoo brittilehti Daily Mail.

Kommentit (10)

minkään Hubbardin muksu olla!

Tuo Mortonhan on ihan täys kummajainen. Ja vielä fiksu sellainen kun tahkoaa rahaa hyväuskoisten houkkien kukkaroista. Ihmiset kantaa selkä vääränä kirjoja kaupoista ja levittelevät perättömyyksiä totuuksina. Jenkkejä on helppo höynätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä mielessä ei ole ihme, jos Suri muistuttaa myös Tomppaa.

Mä olen entinen Tomppa-fani, mutta äijän touhut menivät jo vuosia sitten niin oudoiksi, että olen valmis uskomaan melkein mitä vain hänestä kerrotaan. Tuo juttu on kyllä aika melkoisen sairas, mutta jos on ihan keksittyä, niin sitten on aika sekopää myös tuo Morton. Itseltäni löytyy kirjahyllystä hänen kirjoittamansa Marilyn Monroen elämäkerta ja se ainakin on ihan selväpäistä tekstiä.

Eihän heillä biologisia lapsia ollut Nicolen kanssakaan ja eikös TC:lla ole takanaan sitäkin ennen lapseton avioliitto?

Skientologiaväite taas oli ihanan erilainen! :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat