Seuraa 

Ostin tuollaisen ABEKOn fleecevuorellisen sadeasun pojalle - kun halvalla sai ;o) Olisi kiva kuulla käyttäjökokemuksia, jos sellaisia löytyy. Millä kelillä käytätte, mitä alla ym.? Vai oliko iha susi ostos...

Kommentit (8)

Eli olisko jollain kokemusta Minymon sadeasuista? Näyttivät jossain nettikaupassa vastaavilta kuin ticketin sadeasut (siis välikausiasut), ja hinta taisi olla housuille n. 100 tanskan kruunua, eli ihan edullisia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mista ostit tuon Abekon sadeasun noin edullisesti? Itse tilasin juuri smarkidzilta saman asun koossa 100 ja hintaa tuli postikulujen kanssa 58e vaikka tuollakin asu oli alessa. Ajattelin etta on kateva sade- ja loskakeleille nyt ja kevaalla. Ja helpompi suihkuttaa puhtaaksi kuin kosteussuojatut vaatteet.

Etsiskelen sellaista, joka muistuttaisi ominaisuuksiltaa Ticketin välikausianorakkia, jossa fleecevuori. Siinä on siis kevyt ja ohut materiaali, EI sellainen sadetakin oloinen.

mutta vastaavasta Ticketin setistä kyllä ja olen samaa mieltä että se on loistava. Näillä Etelä-Suomen sadekeleillä pysyy kuivana ja lämpimänä. En muista mikä tuon Ticketin kaksiosaisen asun nimi on, siinä siis fleecevuori ja päälikangas tuollaista kurahousukangasta.

siellä oli hetki sitten iso ale - asu oli alennettu ja tilasin vielä sen verran paljon että tuli 30% lisäale. kokoja ei tainnut olla kuin 80 ja 90 ko. värissä.

Eli jos vaikka jotakuta kiinnostaa, niin täytyy kertoa, että tämä asu oli loistava esim. tämän aamupäivän ulkoiluun, kun lämpöasteita +3 ja vettä tuli taivaan täydeltä. Sai poika telmiä lätäköissä ja ojissa ihan rauhassa :o) Huolimatta siitä, että monet kosteussuojatut asut " pitävät vettä ja lähtevät suihkuttamalla puhtaaksi" on meillä saanut näillä keleillä kiskoa kurahousut plus sadetakin päälle, kun eivät lupauksista huolimatta ole lätäköissä istumista kestäneet saatika puhtaaksi lähteneet pelkällä suihkutuksella, ei aina edes pesukoneessakaan. Täytyy sanoa, että tyytyväinen olen tähän parinkympin sijoitukseeni :o) 2 vuotiaan pukeminen helpottui kertaheitolla!

Ja jos joku osaa kertoa, millä muilla merkeillä vastaavia on, niin otan ilolla tiedon vastaan, näitä täytyy saada lisää!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat