Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (18)

lapset ovat 22-27-vuotiaita äidin jäädessä eläkkeelle (jos nykyinen eläkeikä 67-v voimassa). Ehkä minun ikäluokkani (70-luvulla syntyneet) jäävät eläkkeelle vasta 70-vuotiaina. Minulla ainakin on niin kiehtova työ ja ammatti, että aion olla siinä vähintään 70-v:ksi ja osapäiväisenä jatkaa niin pitkään, kun tossu nousee ja äly säilyy :)

t. 12

Opiskelemaan, ammatin hankkimaan ja itsensä sekä lapsensa elättämään pystyy oikein hyvin vaikka ne lapsensa saa 10 vuotta aiemmin!

Se, että sinä haluat olla vanha äiti lapsillesi, on sinun valintasi. Minä en halua vaan halua viettää eläkepäiväni ilman pieniä lapsia jaloissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ekaksikin tikuttaisin ovulaation. Jos ovulaatio ok eikä mitään tulehduksia aikaisemmin ja yritystä olisi takana 6 kk (ja siis ovulaation aikana yhdyntöjä), menisin miehen kanssa tutkimuksiin (sperma-analyysi ainakin). Mutta en ainakaan yli vuotta yrittäisi kotikonstein, ehkä puoli vuotta, jos ovuloisin. jos ovista ei tulisi, niin menisin heti tutkimuksiin. Time is money, 35. jälkeen mahdollisuudet alkavat radikaalisti heiketä.

2003 ja annoin aikaa 6kk, elokuussa silloin täytin 36 ja sanoin että jos ei ennen sitä tärppää neljännen lapsen kanssa niin sit saa olla koska alan olla liian vanha. Tuli kuukautiset tammi, helmi ja maaliskuussa ja sit odotin ja tyttö syntyi joulukuussa -03.

Vierailija:

Lainaus:

Se, että sinä haluat olla vanha äiti lapsillesi, on sinun valintasi. Minä en halua vaan halua viettää eläkepäiväni ilman pieniä lapsia jaloissani.

Jos ei puolessa vuodessa tärppäisi, mentäisiin tutkimuksiin. Ja jos tarpeen, kunnon hoidot aloitettaisiin pian.

Jossain vaiheessa pitäisi sitten miettiä, että kannattaako hoitoja jatkaa vai siirtyä adoption puolelle. Selvittäisin ensin adoption ikärajat eri maissa ja teksimme sen perusteella päätöksen kuinka pitkään yritettäisiin biologista lasta.

Vierailija:

Lainaus:

Opiskelemaan, ammatin hankkimaan ja itsensä sekä lapsensa elättämään pystyy oikein hyvin vaikka ne lapsensa saa 10 vuotta aiemmin!

kaikki eivät halua tehdä lapsia yhteiskunnan elätettäviksi vaan opiskelevat ja hankkivat hiukkasen elämänkokemusta ennen kuin perustavat perheen. Ja siinä sivussa maksavat muuten aika lailla veroja, joilla kaikkien teiniäitien ja muiden yhteiskunnan elättien tarpeet tulevat tyydytetyiksi.

Terveisin nimimerkki tuleva mummoäiti

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat