Vierailija

Mulla ja ex-miehellä on 2-vuotias poika, jonka yksinhuoltaja olen. Poika kuitenkin viettää ainakin joka toisen viikonlopun isällään, joskus päiviä viikollakin.

Miehellä on nyt pari kuukautta ollut tyttöystävänä joku 20-vuotias pimu (itse olen 27-vuotias, mies 25v.), joka on ilmeisesti ollut aika paljon tekemisissä pojan kanssa niinä viikonloppuina kun poika on ollut isällään.

Itse en ole galleriassa, mutta kaverini oli selaillut niitä sivuja ja bongannut kaksi minun pojan kuvaa :( Kuvateksteinä oli esim. " minun kulta <3" ja " meidän poitsu <3" . Siis mitä helvettiä! Miksi sen tytön oli pitänyt laittaa meidän poika ja tuollaiset tekstit sinne, ilmeisesti kuitenkin miehen luvalla. Mieskin täysi idiootti kun on suostunut :( Otin heti yhteyttä mieheen ja juttelin sen tytönkin kanssa. Oli onneksi aika nolona...

Olisitteko itse reagoineet näin?

Kommentit (18)

te ootte niin v*tun tiukkapipoja. Mä en voi ymmärtää. Mitä se haittaa teidän elämää jos teidän lapsen kuva on netissä?

Eriasia on jotkut alastonkuvat, niitä mä en missään nimessä hyväksy laitettavan nettiin. Ja noi ap:n kertomat kuvatekstit nyt oli vähän älyttömiä, mutta ehkä kannattais ap:nkin olla perillä kenen kanssa se lapsi viettää aikaa siellä isän luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko sulla itselläsi lapsia?

Oli tai ei, sulla ei ole mitään oikeutta arvostella sitä, jos joku ei halua lapsensa kuvaa nettiin. Jos sä haluat laittaa nettiin kaikenmaailman pentujen kuvia, se on sun asias.

Ei ap

Meillä oli kans yksi sukulaistyttö laittanu meen lapsien kuvia irckiin ja olin vihanen.

Itelläni on kyllä kuvia galleriassa, mutta mun mielestä lapset saavat isompana ite päättää laittavatko kuviansa nettiin vai ei.

Sulla on tietty vielä pikkasen eri asia kun tekstitkin on tollasia..

olemisesta jotain haittaa, vaan siitä, ettei muiden kuvia mennä laittamaan nettiin ilman asianosaisen lupaa. Ja kun kysessä on pieni lapsi, niin ilman hänen vanhempiensa lupaa.

Vierailija:

Lainaus:

te ootte niin v*tun tiukkapipoja. Mä en voi ymmärtää. Mitä se haittaa teidän elämää jos teidän lapsen kuva on netissä?

Eriasia on jotkut alastonkuvat, niitä mä en missään nimessä hyväksy laitettavan nettiin. Ja noi ap:n kertomat kuvatekstit nyt oli vähän älyttömiä, mutta ehkä kannattais ap:nkin olla perillä kenen kanssa se lapsi viettää aikaa siellä isän luona.

Mä en laita edes aikuisten kavereideni kuvia mihinkään näkyville, elleivät ne ole itse rekisteröitynä kyseisille sivuille. esim. facebook.

Kertokaa mulle, miksi että anna laittaa lapsenne kuvia? Jos niillä on vaatteet päällä jne. niin mitä se haittaa?

Mun siskolla on ainaki ollu meidän pojasta kuva irkissä, mutta eipä oo mua haitannu..

Mutta ap. Kyllä mäkin tosta repisin hiuksia päästä, tekstien vuoksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat