Vierailija

Jos itsellä on todella voimakas tunne siitä että toinen on ihastunut, niin voiko se pitää paikkaansa vai onko vain kuvitelmaa?? Tulen kohta hulluksi!! Olen ihastunut ja olen välillä aivan satavarma että hänkin on minuun, ei kaikki jutut voi olla sattumaa. Heti ensitapaamisesta tuli sellainen jännä " tunne" ja se on vain vahvistunut kuukausien myötä..

Olen kyseenalaistanut mielessäni asiaa niin paljon ja aina tulen samaan lopputulokseen että tunne on molemminpuolinen. Kuinka todennäköisesti näin on?

Kommentit (11)

No jos selkeesti kolahtaa toisen kanssa niin ei sitä voi sekottaa flirttiin. Varsinkaan jos homma jatkuu kuukausia.

Ja onhan se kumma jos yksi flirttaa vaan yhden kanssa kuukausia?

Itte oon kova flirttaan mutta jos oon ihastunut niin ei sitä pysty peitteleen, haen katsetta siltä. Viaton flirtti on eri luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kovasti tämä henkilö on antanut minulle tilaisuuksia tulla juttelemaan mutta kun en uskalla oikein.. vielä. Hakeutuu lähelle aina kun mahdollista ja katseita ja hymyjä on vaihdeltu ahkerasti..

ap

Eli siinä tilanteessa emme välttämättä ole puheyhteydessä mutta hän hakeutuu lähelleni, että jos haluaisin puhua niin se olisi helppoa.. kerran hän asettautui niin että olisin voinut koskettaa häntä helposti vahingossa jos olisin halunnut, kun jouduin pakosta menemään hänen vierestään, hän seisoi ikään kuin " tiellä" eikä väistänyt yhtään. En uskaltanut koskettaa.

On myös hieman häkeltyneen ja hermostuneen oloinen joskus..

ap

On ihmisiä, jotka tykkää flirttailla tai olla todella mukavia, huomioivia jne. muttei sen enempää.

Sitten joskus taas klikkaa yks yhteen ja kemiat kohtaavat, näinkin on käynyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat