Vierailija

Kommentit (17)

harrastuksetkin on sellasia että ei niissä miehiä tapaa, eikä uuteen harrastukseen ole nyt aikaa. Pitää ehkä myöhemmin harkita sellaistakin jos ei muualta ala miestä löytyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun laitoin n. puolen vuoden jälkeen profiilin sinne takas, tuntu et siellä pyörii ne samat tyypit, jotka puol vuotta sitten. Päätin sen takia poistaa profiilin taas ja löytää miehen siinä uskossa, että se kävelee kadulla vastaan.. Tiedän ettei kauheen tehokasta mutta mistä sitä ikinä tietää...

Vierailija:

Lainaus:

Mä en oo mikään tusinamimmi.. Kyl ne on sen näkösiä, jotka ei flirttaile ihan kaikille.. :)

Meikäläiselle ei ne tusinaflirttailijat edes uskalla flirttailla, katselevat kaukaa vaan.

Terv nro 11

itse en ole haku päällä ollenkaan kun olen naimisissa, silti kuntosalilla riittää juttusille tulijoita. osa on ihan viattomasti juttelumielellä mutta on siellä muutama varsin innokas flirttailijakin. yhdelle jouduin jo sivulauseessa mainitsemaan miehen ja lapset kun antoi ymmärtää että haluaisi lähteä kanssani treffeille (ei siis suoraan pyytänyt ulos mutta vihjaili vähän siihen malliin).

tuota suomi24 treffiä olen kokeilemassa juuri mutta eipä hyvältä näytä. Ja miestä tekisi mieli, ihan siinäkin mielessä mutta myös vakavammin

T:toinen yksinäinen

Mä en oo mikään tusinamimmi.. Kyl ne on sen näkösiä, jotka ei flirttaile ihan kaikille.. :)

Meikäläiselle ei ne tusinaflirttailijat edes uskalla flirttailla, katselevat kaukaa vaan.

Terv nro 11

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat