Vierailija

Sisi jso vois vaikka ajassa matkustaa taaksepäin.. mitä yrittäsit saada selville tai muuttaa?

Sivut

Kommentit (47)

varoittaisin häntä, ettei kävisi niin kuin kävi. ja kertoisin kuinka paljon hänestä olen aina välittänyt, jos kuitenkin sattuisi käymään niin kuin sitten kävi.

Vierailija:

Lainaus:

ettei taivaasta näe maan päällistä elämää. Helvetissä ei näe edes muita siellä olevia. Omia rakkaita on molemmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käynnistäisin videokameran, pyytäisin häntä käymään nopeasti läpi kaikki 12 varoasentoa ja kysyisin, mikä on tärkeintä miekkailun oppimisessa.

Paitsi että siinä ei 5 minuuttia riittäisi, vaan haluaisin keskustella jokaisen heidän kanssaan vähintään muutaman tunnin ajan ja esim. kysellä heiltä heidän elämästään asioita, joita eivät edes vanhempani kunnolla tiedä, eli esim. heidän lapsuudestaan, vanhemmistaan, sisaruksistaan, lapsena menehtyneestä tädistäni (isän sisar).

Hän menehtyi auto-onnettomuudessa reilu vuosi sitten, kun kuopuksemme oli ihan vauva.. Tahtoisin näyttää että meillä menee hyvin ja lisäksi suutelisin häntä viimeisen kerran.. Kun en silloin ehtinyt sanoa hyvästejä.

En koe että mitään jäi sanomatta ja uskon, että he kyllä näkevät miten täällä menee.

Mutta kyllä minä haluaisin tavata Jeesuksen. Olisi hienoa nähdä ja kysellä asioista.

sanoisin että olet oikeasti arvokas ja ihana ihminen, kehottaisin luottamaan itseeni ja ennenkaikkea arvostamaan itseäni sellaisena kuin olen.

Ja ehkä käskisin myös ostamaan Nokian osakkeita ;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat