Vierailija

Minulla on 3 lasta ja en ole yhtään lasta varmaan synnyttänyt kunnolla. Pisin synnytys on kestänyt n. 4h ja lyhyin reilun 1h.

Kommentit (8)

Tosin kivunlievityksen olisi voinut jättää pois ja aikaakin tulla muutama tunti lisää, mutta pitkä kesto ja repeytymät ovat hyvän synnyttäjän merkit! Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos olet lapsesi jollain keinoin ulos saanut, siis että lapsi jota olet odottanut on syntynyt, niin etko silloin ole hommasi ihan hyvin tehnyt??

Voiko synnyttäjiä laittaa paremmuusjärjestykseen?

Käsittääkseni synnytys ei ole taidoista kiinni. Eikä sitä voi oppia.

t. neljä lasta synnyttänyt, luomusti, ilman repeytymiä, ilman mitään ongelmia. Mutta silti olen ihan yhtä samanlainen synnyttäjä kuin sinäkin. Tai naapurin Reetta joka synnytti sektiolla.

kun kolmen lapsen synnytyksien yhteisaika on 8 tuntia.

Pisteitä tietysti nostaa kahden viimeisen luomusynnytys, mutta pitäisikö tässä vielä yksi tehdä pidemmän kaavan mukaan ;) Mutta jos se tulisi vielä nopeammin; yhteisaika olisi sitten 8 tuntia 20 minuuttia ;)

kolme lasta, joista yhtäkään en ole synnyttänyt perinteisellä tyylillä, ahtaan lantion takia. Mun ei olis varmaan pitänyt lisääntyä ollenkaan, kun kerran olen fyysisesti epäkelpo synnyttäjä....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat