Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaistoan vain niin ja olen pari kertaa ollut kuulevinani. En enää tiedä, olenko tulossa hulluksi vai mistä tämä johtuu. Kaikki ovat NIIN ystävällisiä päin näköä, mut niin ne ovat muillekin. Ahdistaa. Olen ollut hoitovapaalla ja moni asia päässyt unohtumaan, nyt minulle on taas helppo nauraa.

Äitiys on vienyt itsetuntoni minulta lopullisesti. Synnyttämäänkään en onnistunut vaan minut sektioitiin. Toisen lapsen syntymän jälkeen parisuhde ollut todella vaikeaa ja itse olen kärsinyt unettomuudesta. Nuorempi lapseni oli pitkään korvatulehduskierteessä kunnes korvat putkitettiin. Korvatulehduksia ei ole, mutta muuten sairaana jatkuvasti, vaikka kuinka elämme terveellisesti, emme tupakoi olen pitkään imettänytkin ja syömme terveellisesti emmekä juuri liiku paljon missään. Lapset päivähoidossa, mutta sairastivat paljon kotonakin. Ahdistaa

Kommentit (1)

vaan koska olet ahdistunut, alat nähdä " peikkoja" kaikkialla ympärilläsi. Oletko stressaantunut? Ehkä aikalisän otto olisi hyväksi, jos se vaan mitenkään olisi mahdollista järjestää. (Eli siis jonkinnäköinen rentoutusvapaa.) Ehkä sinulle tekisi hyvää myös voida jutella jonkun ammatti-ihmisen kanssa tuntemuksistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat