Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

mitään muutahan ei Yk joukoissa tehdä. Herätkää nyt pahviaivot. Huoria on myös suomi täynnä jos niitä haluaa ei tartte lähtee sotii sitä varten. Vittu et jotkut teistä on sitten tyhmiä.

Öitä.

Vierailija:

Lainaus:

maasta ei vielä tietoa, mutta pohtii asiaa. Itse olen kanssa periaatteessa sitä mieltä, etten halua olla toisen unelmien tiellä. On miehenikin tukenut minua minulle tärkeissä asioissa.

Lomalle pääsee kerran kuukaudessa kotimaahan. ap

mä olen sitä mieltä että tiettyjä unelmia toteutetaan ennenkuin hankitaan lapsia, niimpä en hyväksyisi, en suostuisi jäädä yksin hoitamaan arkea puoleksi vuodeksi vaikka kuinka olisi tärkeä unelma. Mitäs siitä olet sitten mieltä että isä ottaa vapaata isyydestä? Lapsellinen mies.

Ihmettelisin, mikä mieheen on mennyt, kun ajatukset on niin paljon muuttuneet. Hän kun ei ole malttanut olla kotoa poissa paria päivää pidempään edes työmatkojen takia, vaan ennemmin lentää pitkältäkin äkkiä kotiin (ja yrittää siirtää reissut lapsettomille työkavereilleen, usein onnistuukin siinä).

Itse menisin innoissani vaikka viikoksi Jenkkeihin, mutta mieheni ei. En tajua! No, tottahan se on, että lapset on pieniä vain hetken ja heidän elämässään viikkokin on pitkä aika. Kuukaudesta tai puolesta vuodesta nyt puhumattakaan... Seksinkin kannalta meillä ainakin viikkokin on jo pieni ikuisuus, niin pitkää selibaattijaksoa ei ole tainnut olla kuin joskus armeija-aikana ja silloinkin kirjoiteltiin maukkaita kirjeitä ;)

Jos mies haluaisi ulkomaille työkomennukselle, ottaisi hän meidät mukaan tai unohtaisi haveensa. Vaikea toista on pakottaa juoksemaan unelmiensa perässä, etenkin kun suurin unelma hänelle on kuitenkin vissiin ihan tässä ihan vieressä :) En siis vastustaisi lähtöä, mutta kovasti hämmästyisin kyllä! Pelkäisin varmaan, että miehelle on iskenyt joku keski-iän kriisi.

Kuulostaa ihan makeelta jutulta ja seikkailulta teidän perheelle! Jotain mitä muistella sitten vanhana.. Mutta siis tsemiä varmasti muuttaa arkea!

Ihmettelinsin kyllä suunnattomasti, jos mieheni haluaisi rauhanturvaajaksi, juuri tuon naisten ja lasten alistamisen takia. Kovasti pitäisi miehen mielipiteet muuttua, jos moiseen hommaan haluaisi.

Suhtautuisiko miehesi yhtä avaramielisesti, jos kokisit tarvetta lähteä puoleksi vuodeksi mietiskelemään Goalle tai auttamaan sisällissodassa orvoksi jääneitä Sudanin lapsia sodan melskeisiin? Tokkopa vaan. Miksi ei saisi yrittää estää miestä lähtemästä a) puoleksi vuodeksi pois perheensä luota b) vaaralliseen paikkaan, jossa riski menettää henkensä kasvaa moninkertaiseksi kotioloihin verrattuna? Jos lapsia ei ole, asia on vielä vähän eri, mutta minusta isältä tällainen haave on lapsellinen ja itsekäs.

Vierailija:

Lainaus:

mieheni on lähdössä vuodeksi kurssille toiseen kaupunkiin ja sekin jo mietityttää.

viikottain tuolla baarissa, eilen viimeksi yksi joka kinusi seksiä kun " vaimo on toisella paikkakunnalla" . Onnea vaan teille sinisilmäisille hupsuille.

Meillä keskusteltiin viime vuonna toisenlaisesta työtarjouksesta, joka olisi vienyt miehen 2 vuodeksi pois kotoa. Mies päätti jäädä kotiin, mistä olin tosi iloinen. En toki olisi voinut estää, jos hän olisi halunnut lähteä, mutta surkein mielin olisin jäänyt kotiin odottamaan.

Meillä on yksi poika, joka aloitti koulunsa tänä syksynä. Pojan jättäminen oli miehelle ylivoimainen tehtävä. Siksi päätös jättää käyttämättä hyvä tarjous. Mukaan emme olisi viitsineet lähteä, sillä tajottu tehtävä olisi tarkoittanut matkalaukkuelämää ja me olisimme lopulta viettäneet aikaa enimmäkseen kahdestaan vieraassa kaupungissa.

Niin eihän ne suomalaiset koskaan, aina vaan muut. Uskotko ihan todella noin? Että Kosovoon rahdatuissa bordelleissakin kävi vain muita YK-joukkoja eikä koskaan suomalaisia...

Minulla asiasta liiankin kanssa kokemuksia! Ex halusi joukkoihin " päästin" , halusi uudelleen " päästin" , halusi kolmannen kerran " päästin" ...olin tuolloin viimeisillään raskaana, synnytin yksin, hoidin lapsen yksin! Puolen vuoden kuluttua, pyysin, että tulisi kotiin. Ei minun vaan tyttärensä vuoksi. Tuli kyllä, mutta masentui ja sain kamalan syyttely ryöpytyksen päälleni, kun olin " pakottanut" hänet kotiin.

Väitti olleensa uskollinen minulle viimeiseen asti, kunnes yhden kerran " hoidellessaan" jotain tyttö rukkaa kondomi hajosi ja elettiin kuukausia HIV pelon alla. Väitti, että kerta oli ensimmäinen ja viimein, kunnes tuli ero, selvisi, että säännöllisesti oli käyttänyt maksullisia naisia. Siellä on kuulemma ihan tapana, että tulokkaille vanhemmat tarjoaa ensimmäisen naisen.... Mielestäni ihan yliarvostettua touhua, toki mielipiteeni olisi varmasti toinen jos omat kokemukset erinlaiset!!!

Tässäpä vain oma kokemukseni!

Vierailija:

Lainaus:

mitään muutahan ei Yk joukoissa tehdä. Herätkää nyt pahviaivot. Huoria on myös suomi täynnä jos niitä haluaa ei tartte lähtee sotii sitä varten. Vittu et jotkut teistä on sitten tyhmiä.

Öitä.

Ja huorat on siellä puoli ilmaisia...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat