Vierailija

Toimivatko ne minulla, ovuloinko, tulenko raskaaksi, mitä sivuoireita niistä tulee.

On niin toiveikkaan pelokas olo. Sitä on aivan täpinöissään että vihdoinkin meillä taitaa olla ihan oikeasti mahdollisuus raskautua.

Mutta samalla pelottaa että taidan elätellä liian suuria toiveita ja sitten kun menkat alkavatkin niin tipahdan rytinällä alas

Kommentit (4)

Minulla kaksi kertaa tärpännyt clomeilla ekasta kierrosta, mutta toinen raskaus meni kesken. Nyt clomeilla alkuun saatu vauva on 5 kk. Eikä minulla tullut mitään sivuoireita, ainoastaan ovulaation tunteminen voimistui ja oli tosi kivuliasta.

ei ole nimittäin sekään kivaa että tärähtäisi esim. kolmosraskaus...

Mä söin yhden tabletin annostuksella kp 3-7 vaikka tutkitusti ovuloin kyllä muutenkin. IUI:n tukena olivat. kerran irtosi 2 munasolua, muulloin 1. En tullut raskaaksi.

TSemppiä, toivottavasti teitä onnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saas nähdä miten noiden sivuvaikutesten kanssa käy. Toivottavasti ei tule pahoja, tai jos tulee niin olisivat edes jotenkuten siedettäviä.

Onkohan niillä jotain merkitystä sivuoireilla? Tarkoitan että jos ei tule ollenkaan niin sitten eivät clomitkaan toimi ja jos tulee paljon niin sitten toimivat vähän liiankin hyvin.

t: ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat