Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mieheltä?

Kommentit (25)

Olen saanut elämäni ylivoimaisesti parasta seksiä hieman yksinkertaiselta duunarilta. Ehkä siinä on se että osa heistä on sinut itsensä kanssa ja uskaltavat antaa eläimellistensä vaistojen viedä, eivätkä kokoajan ajattele ovatko he haluttavia, kauniita, uskallanko tehdä sitä tai tätä tai uskallanko ehdottaa jotain oikein rietasta.

Akateemiset osaavat olla oikein haluttavia ja seksyjä mutta sängyssä taidan kallistua duunariin.

mies 35

Ammatilla tai koulutustaustalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen ihminen on seksuaalisuudeltaan tai miten hommat osaa hoitaa. Aivan älytöntä yleistämistä lokeroida ihmisiä koulutuksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

..viisivuorotyössään nykyisin juhannuspyhinäkin neljää tonniaan, niin akateeminen kiksuttelee kumppaniaan rantasaunan rappusilla.. = )

M40

Duunarit ovat sellaisia laiskanpulleita (juu, lihaksia saattaa olla käsivarsissa, mutta se ei riitä kompensoimaan sitä hyllyvää läskimahaa ja löysää persettä ja pieniä kanankoipia), usein epähygieenisiä ja huonokuntoisia. Seksi on sitä, että muna sisään ja nytkytetään kiivaasti. En ole saanut duunarin kanssa orgasmia ikinä.

Kun taas akateemisten kanssa voi sängyssä viettää tuntikausia. Kaikki ovat itsestäänselvyytenä hyväilleet vartaloani kauttaaltaan ja nuolleet ja varmistaneet, että olen ollut kunnolla kiihottunut ennen kuin siirrytään yhdyntään. Ja monien salilla ja lenkillä ym säännöllisesti käyvien akateemisten määrätietoisesti treenattu kroppa on kyllä ollut parempi kuin kellistämillni duunareilla.

en ole vielä kertaakaan huomannut, että akateeminen mieheni funtsisi koko ajan, miltä hän näyttää tai ovatko hänen sänkypuheensa oikein artikuloidut, tilanteeseen nähden harkitut sekä taiten punnitut. Kyllä me yleensä vaan pannaan.

mutta rahattomuus tekee onnettomaksi. Kun saa hyvää palkkaa, voi hemmotella rakkaitaan monipuolisemmin, enkä tarkoita ainoastaan materiaalia vaan kaikenlaisia elämyksiä, matkailua yms.

Joku perus paperiduunari on tienannut 6 vuotta 4 tonnia kuussa kun akateeminen on " opiskellut" ja heilunut haalareissa kännissä joka toinen päivä. Siinä on akateemisella kuromista muutama vuosi.

Vierailija:

Lainaus:

Ja tienaa huonosti

Oon lukenut, että koulutetut naiset ovat usein tyytymättömimpiä seksielämäänsä. Syitä on monia ja yksi on se, että he pariutuvat todennäköisimmin koulutettujen lue akateemisten miesten kanssa.

Itse en allekirjoita tuota, että raha tekee onnettomaksi. Se on yksilöllistä. Me elimme 2 vuotta, käytännössä rahattomina. Kaikki mikä tuli, niin menikin, osa laskuista piti sopia osa-maksulla, piti hakea seurakunnan diakonissalta ruokalappuja kauppaan jne. Olimme rahattomia ja jouduimme laskemaan joka sentin. Välillä kävimme ruokajonossa ja välillä ei oikeasti ollut ruokaa ollenkaan. Silti väittäisin, että olimme onnellisempia kuin nyt. Meillä oli sitä jotain hyvin tärkeää.. Nimittäin yhteistä aikaa. Kaikki tehtiin yhdessä perheen kesken. Nykyään, kun molemmat töissä, niin monesti lapset jo nukkuvat kun tulen illalla kotiin ja mieskin on aivan puhki. Minulla on viikolla vapaapäiviä kun miehellä taas viikonloppuisin. Raha ei todellakaan tee onnelliseksi, mutta rahattomuuskaan ei tee onnettomaksi.

Koska on vaativampi, on myös helpommin tyytymättömämpi.

Se että kouluttamattomat ovat tyytyväisempiä ei siis johdu duunarimiesten taidoista.

Vierailija:

Lainaus:

Oon lukenut, että koulutetut naiset ovat usein tyytymättömimpiä seksielämäänsä. Syitä on monia ja yksi on se, että he pariutuvat todennäköisimmin koulutettujen lue akateemisten miesten kanssa.

Eikös niillä ole amiksessa joka linjalla pakollisena naisenasennustunnit. Eihän akateeminen voi ymmärtää kuin teoriaa, ikä sitä kirjoista opita.

t. opistoinssi (puolesta välistä? )

perus duunari. Hän on ollut tähän astisista miehistä ehdottomasti paras pano. Ottaa naisen huomioon täydellisesti. Sormettaa, nuolee, dildottaa, jaksaa panna tuntikausia. Osaa rakastella hellästi, mutta ottaa myös rajusti ja eläimellisesti. Aina olen orgasmin saanut ja useimmiten vielä useita. Enpä vaihtaisi keneenkään muuhun.

siksi kun koko tämä palsta on ihan samaa yleistys soopaa täynnä. Joidenkin ihmisen pitää tehdä sellaista että pystyisi hahmottamaan asioita. Ei voi vain sanoa että ei mulla oikeasti ole kattavasta kokemuksia. Saa mielenrauhan kun toteaa jonkun asian olevan jollakin tavalla, ei tarvi miettiä sitä enää sen jälkeen.

Isomunaiset sitä, viiskymppiset sitä, koulututetut tota, ympärileikatut tätä. Ja mikä tärkeintä, AINA ja KAIKKI. MULLA ON KOKEMUKSIA. Niin kerta!

Vierailija:

Lainaus:

perus duunari. Hän on ollut tähän astisista miehistä ehdottomasti paras pano. Ottaa naisen huomioon täydellisesti. Sormettaa, nuolee, dildottaa, jaksaa panna tuntikausia. Osaa rakastella hellästi, mutta ottaa myös rajusti ja eläimellisesti. Aina olen orgasmin saanut ja useimmiten vielä useita. Enpä vaihtaisi keneenkään muuhun.

Mitä väliä on sillä, jääkö käteen 1500 vai 5500?? Itselleni raha ei merkitse mitään. Itse arvostan ihan muita asioita. On hyvä,että rahaa on sen verran, että saa kämpän maksettua, laskut hoidettua, muksujen päivähoitomaksut maksettua jne. Se hoituu ja rahaa jää jopa yli. Meitä kun on kaksi töissä käyvää ihmistä :) Lähinnä säälittää ihmiset jotka ajattelevat vain rahaa ja kuka tienaa enemmän ja kuka vähemmän.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat