Vierailija

Aika usein täällä haukutaan miehiä ja usein syystäkin. Nyt tässä ketjussa voi kehua omaa kultaansa niin paljon kuin aihetta on.

Mä aloitan. Mun avomies on AIVAN TÄYDELLISEN ihana mies! Kohta 7v yhdessä ja rakkaus kukoistaa, välillä niin hyvin, että tuntuu olevansa vasta rakastunut. Eilenkin halutti miestäni niin paljon, kuin olisin ollut viettämässä vasta ensimmäistä iltaa hänen kanssaan. Mieheni ottaa minua niin paljon huomioon, että oikein kylmät väreet kulkee selkääni pitkin, kun ajattelen, mitä kaikkea hän on tehnyt vuokseni. Nytkin kun mieheni on töissä ikävöin häntä koko ajan ja odotan innolla, että näen hänet huomenna.

Tänä vuonna mennä naimisiin, aiotaan yrittää esikoista ja tavoite olisi muuttaa omakotitaloon! Ja älkää huoliko, pidän miestäni yhtä hyvänä kuin hän pitää minua!

Kommentit (11)

siis mun ihana mieheni...

Muistaa aina laittaa vauvalle ruokalapun, kun syöttää soseita... ja ottaa sideharson, kun syöttää maitoa pullosta ja röyhtäyttää vauvan. Itse tuppaan nämä unohtamaan ja teen siis melkoisesti pyykkiä ;)

Lisäksi mieheni hoitaa vauvaa paljon (en tosin ole käynyt missään yksin, mutta hoitaa siis vauvaa minun ollessa kotona), osallistuu kotiöihin riittävästi ja on aivan mielettömän ihana rakasta...

ja mikä tärkeintä... yhä vieläkin hän saa minut nauramaan vedeet silmissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaukana töiden takia usein, mutta hän teoillaan osoittaa rakkautensa, eikä tarvitse kuin vihjata jonkun asian aloittamisesta ja se on jo tehty, kotona ei ole paikat rempallaan ja kun hän on täällä on hän muutenkin sataprosenttisesti läsnä minun ja lapsen elämässä. Joskus on tosi ikävä ja sattuu ihan sydämeen. Onneksi saamme välillä olla pitkiä aikoja yhdessä.

Mä olen yh, enkä koskaan kuvitellut saavani tällaista onnea osakseni:

Mun miesystävä on uskomattoman hellä ja rakastava. Teot puhuu puolestaan. Vaikka mun 2-vuotiaan kulkeminen joka paikkaan mukana ei ehkä oo romanttisinta, se jaksaa silti. Se antaa mun nukkua jos mä olen poikki, vaikka itseäänkin väsyttäisi. Se sanoo, että lepää siinä niin minä tiskaan.

Tuntuu siltä, että se haluaa ottaa mun harteilta osan siitä lapseen liittyvästä vastuusta, vaikkei isä olekaan. Ja me vasta seurustellaan. Se tuntuu ihanalta, kun on tottunut aina olemaan lapsen kanssa kaksin ja tekemään kaiken yksin. Ihmeen hyvin nuori mies on ottanut varaisän roolia, ottaa kantaa kasvatukseen ja uskaltaa komentaakin. Mä haluan siitä miehestä isän meidän yhteisillekin lapsille, toivotaan niin.

Hyvä plussa on sekin, että mies tekee mulle ihania orgasmeja. Se jaksaa nuolla. Ei koskaan lopeta kesken. Mulla on sellainen olo, että se mies rakastaa musta joka kohtaa, mä kelpaan sille, se haluaa olla mulle niin niin hyvä.

Voi kun haikealta tuntui saattaa se tänään junalle. Etäsuhteilu on aika uuvuttavaa.

Mä todella arvostan sitä, että se on lähtenyt tähän hommaan mukaan. Helpommalla varmaan sais jonkun sinkkutytön lähempää.

Kiltti, miehekäs, turvallinen, seksikäs. Hän hoitaa lapsia ja osallistuu kotitöihin ja osaa kaikki mahdolliset korjaushommat. Seksi on vuosien ja kolmen lapsen jälkeen yhtä mahtavaa kuin alkukuukausina. Ainoastaan määrä on vähentynyt, koska kolmen pienen lapsen vanhemmat eivät yksinkertaisesti jaksa niin usein ;). Hän on mitä suurimmassa määrin oma itsensä eikä odota minultakaan mitään muuta. Elämä on todellakin ihanaa ja leppoisaa.

Me olemme tunteneet neljä vuotta, eikä tietenkään olla enää ihan vastarakastuneita, mutta joskus sentään taas muistetaan millaista se oli... :) Mullakin kova ikävä miestäni; lähti äsken, mutta huomenna taas näemme! <3

Toivottavasti meidän molempien haaveet ja unelmat täyttyisivät tänä vuonna! Onnea teille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat