Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (11)

Ajan kuluksi laitoin suomi24 ilmoituksen. Kirjoittelin ja chattailin muutamien kanssa, en tavannut ketään.

Iskuriin laitoin " kostoksi" ja kokeeksi ilmoituksen kun miesystävä jäi kiinni siitä hommasta. 200 vastausta tuli... En vastannut ainoallekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikä yhtäkään minulle sopivaa / kelpaavaa ole tullut vastaan... vika voi tietty olla siinäkin, että olen liian kranttu.

Kolmesti on ollut oma ilmoitus; lyhyt kuvaus arvoistani, ajatuksistani, persoonastani. Ei kuvia eikä kuvausta ulkonäöstä. Sellainen teksti, että kukaan tuttu ei tunnista ;)

Suomi24:llä viestejä on tullut aika heikosti. Cityn sivusto poiki paljon yhteydenottoja, muutaman kanssa kirjoittelin pidempään, mutta ei niistä mitään tullut.

Aika oudot miehet ainakin minulle ovat kirjoittaneet, jokaisesta on löytynyt vikaa suht. pian (narsismia, retostelua, naisten perässä juoksua jne). Vain muutaman kanssa kävin treffeillä; yksi jannu tuli meille kotiin, mutta siitä olin jo varma että on " kiltti" . Parin kanssa kävin kaljalla yleisellä paikalla, eikä olleet mitään sarjamurhaajia vaan ujoja, liiankin ujoja tyyppejä.

Niin ja yksin olen edelleen... nyt ilmoitus kaiken aikaa suomi24:llä, mutta huonolle näyttää...

ainakin luin vastauksia niin, että karsin heti ekaksi sekopäät (tyyliin koko meili pelkkää seksinkuvausta) ja sen jälkeen otin erikseen ne, jotka oikeasti kiinnosti. Niille vastasin ja kysyin kaikenlaista. Kirjoitin myös parille tylsältä vaikuttavalle varmuuden vuoksi, ettei menisi helmi hukkaan yhden epäonnistuneen viestin takia.

Sitten chatattiin kiinnostavimpien kanssa ja treffattiin lopulta kahvilassa.

Mies löytyi tällä tekniikalla :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat