Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tekee mieli mitä ihmeellisempiä ruokia, mitä ei muuten saattaisi ajatellakaan. Itselläni ei juuri koskaan ole nälkä, mutta olen kauhean paksu. Siksipä jotain on pielessä ja meinasin että nyt akka ohentuu. Ja nälkä, tuo harvinainen vieras on koko päivän vaivannut.

Olen syönyt mielestäni ihan hyvin. Aamulla kahvia ja leipää, lounaaksi reilu lautasellinen kasvissosekeittoa + raejuustoa, päivällä kahvia + näkkäriä ilman päällisiä, kahvia kahvia, iltaruuaksi taas sama keitto + raejuustoa, nyt iltapalaksi maitorahkaa + vähäkalorista marjakeittoa.

Ja nälkä.. ähhh...

Kommentit (17)

Tuo on hyvä, että suosit raejuustoa ja maitorahkaa, nehän ovat hyväksi laihduttajalle. Mutta toki päiväruoaksi voi syödä muutakin kuin keittoa, se ei pidä nälkää kauan.

Mun mielestä kuulostaa kanssa siltä, että syöt liian vähän. Sen takia se nälkä on. Laihtua voi vaan oikeasti niin, että syö riittävästi terveellistä ruokaa. Laihat ihmiset eivät ole jatkuvasti nälässä, vaan ihan normaalin kylläisiä.

Tuossa ruokavaliossa esimerkiksi ei ole juuri ollenkaan proteiineja, jotka veisivät sen nälän pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mutta ihan rehellisesti, jos mun arvojärjestyksessä kauneus ja terveys olisi ollut ykkössijalla, niin enhän mä olisi koskaan päätynyt tonnikeijuksi.

Tsemppiä.

Ei minustakaan hoikkaa saa, hyvä jos normaalipainon ylärajalle tässä elämässä pääsen, tuskin.. Olisin nyt alkuun onnellinen 2-numeroisesta painosta, hyvin hyvin onnellinen 8-alkuisesta lukemasta. Ei mitään mahdottomia, en ole ollenkaan sen muotoinekaan, että joku 55 kg olisi mahdollista. =0)

Kiitti taas tsempeistä.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Tuo on hyvä, että suosit raejuustoa ja maitorahkaa, nehän ovat hyväksi laihduttajalle. Mutta toki päiväruoaksi voi syödä muutakin kuin keittoa, se ei pidä nälkää kauan.

Mun ongelma on käsittääkseni se, että syön aamun ja iltapäivän välillä ihan liian vähän, siis kun ei tule nälkä (hidas aineenvaihdunta??). Eli pitää alkaa syömään kellon kanssa kevyttä ja usein.(kuten raskaana ollessa, silloinkaan ei mulle tullut nälkä ikinä) Kasviksia onneksi saa mättää niin paljon kuin tykkää.

Kyllä tämä tästä. Viimeinen 900g:n suklaarasia on nostettu ylähyllylle kiusaamasta, pois mun silmistäni. =0)

ap

Se oli aina mun kompastuskivi. Kyllä mä osasin ne syyt, miksi ylipäätään ihmiset laihduttaa kauniista terveiksi jne. Mutta ihan rehellisesti, jos mun arvojärjestyksessä kauneus ja terveys olisi ollut ykkössijalla, niin enhän mä olisi koskaan päätynyt tonnikeijuksi. Mä sitten jojoilin 10 vuotta lihavan ja laihan välillä, koska itsekuri on mitä mainioin, jos vaan niin päätän. Aina lihosin takasin, jos en nyt ihan viikoissa tai kuukausissa, niin parissa vuodessa. Ja tuollainen jojoilu on huomattavasti epäterveellisempää kuin lievä ylipaino, joten se siitä terveysvaikutuksesta.

Nyt olen viitisen vuotta ollut normaalipainoinen - en laiha. Paino putosi 5 vuoden aikana 10 kiloa pienillä valinnoilla. Ainoa mitä minä päätin oli se, etten enää lihoa lisää.

Tsemppiä.

Menee ehkä viikko tuolla määrällä, kun opit syömään juuri noin, etkä kaipaa enää muuta. Eli vatsasi tottuu tuohon määrään. Tsemppiä Sinulle!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat