Vierailija

Nää pakkaset saanu meikäläisen ihon ihan korpuksi ja nyt kutisee ihan hulluna ja raavin koko ajan, kohta varmaan iho verillä. Jalat ja maha pahimmat paikat, rasvaan välillä, mutta ei auta kuin hetkellisesti ja tuntuu ettei se rasva edes imeydy, en tiedä on liian rasvasta. Huoneilmaki varmaan tosi kuiva, millä sitä sais kosteutetua kun ei ole ilmankosteuttajaa??

Kiva jos joku jakso lukea koko valituksen ja vieläpä vastata.

Kommentit (15)

mulla oli aiemmin sellainen käsitys että mitä useammin peseydyt sitä kuivempi iho on. Mutta kuiva iho tarvitsis kuulemma paaaaljon kosteutta ja vettä ja suihkussa pitäisi olla kauan, kuiva iho kostuu vasta 20 min suihkuttelun jälkeen. Uiminen ja ammeessa olo tekisi varmaan hyvää. Sen jälkeen kunnon rasvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai apteekista saa sellaista jossa yli puolet öljyä. Ja nauti sisäisesti rasvaa kuten jo aiemmin ehdotettiin, mulla tehoaa helokkiöljykuorilot.

En oo oikein innostunu tosta 2krt/vk suihkuttelusta, yleensä käyn joka- tai joka toinen päivä. Mitä pesunesteitä kuivaihoiset käytätte? Mulla on olul nyt käytössä ihan perus-aineita, mut kait niitä kuivaihoiselle on jotain öljypohjaisia tms?

t:ap

mä pesen hiukset elvitalilla ja vartalon sillä samalla.

Mulla siis ihottuma käsissä ja naamassa. Sormien välit on välillä märkänä ja niihin saattaa tulla kutiavia ja kirveltäviä pieniä näppyjä.

Bucortia ja duocortia mulla on vahvemapana rasvana.

kai kaikkien iho kuivaa. Yritä jättää suihkuja väliin, pese vain kriittiset paikat alasuihkulla ja kainalot lavuaarissa.....tee rasvaamisesta nautinnollinen rituaali, laita hyvää rentouttavaa musiikkia ja miehelle rasvapurkki kouraan tai sitten itse rasvailet ja mietit vaikka kesää ja rantaa. Mä harrastan aina positiivisia mielikuvia, kun ahdistaa tai vituttaa, ne toimii tosi hyvin.

Viime kevät oli yhtä tuskaa- (vieläkin aina silloin tällöin) haarukkaa olisi saanut käyttää apunaan sillä kynsistä ei ollut kutinaan apua, vaikka tiedänkin että kutina yltyy vaan raapimisesta.

Koita käyttää ceralania ja basania vuorotellen. Mulla nuo on melkeimpä ainoita rasvoja jotka imeytyy edes jotenkin. Kun rasvaat kätesi tai jalkasi laita ohuet sormikkaat tai sukat niin rasva imeytyy paremmin.

Oletko ruoka-aine allerginen? mä jätin kaikki pois mille oon vähänkin allerginen ja se auttoi jonkin verran. Kesä helpotti (harmi kun se on niin lyhyt). Juo paljon ja syö rasvoja!

Mä oon ravannut tk; ssa lääkäreillä mutta en päässyt sairaalaan tarkempiin tutkimuksiin. Nämä yleislääkärit kun vaan tokaisivat että et sä niistä mitään hyödy. (iho oli sillä hetkellä hieman parempana.)

Joudun syömään antihistamiineja kutinaan mutta nyt olen raskaana ja saa nähä apua nyt saan.

Voimia!! Tiedän mikä tuska se on kun iho kutiaa!! Iho pysyy hetken parempana kun muistaa rasvata ja rasvata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat