Vierailija

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisäksi joka aamu teen alapesun käsisuihkulla, pesen kainalot ja kasvot. Teen nuo viikottaiset 3 suihkua aina urheilun jälkeen ja pesen samalla hiukset.

Lapsi käy suihkussa 2 krt/vk. Alapää pestään lisäksi aamulla, illalla ja kakan jälkeen. Kasvot ja kädet aina tarvittaessa, yleensä min. 2 krt/pv.

Kesäisin hikoillaan enemmän ja tietysti käydään suihkussa tarpeen mukaan!

Ja väitette ettei hikoa? siis ettekö tiä että hikoamista on muutakin kun että hiki valuu norona pitkin kroppaa? Alapää haisee, jos ei pese jokapäivä? siis eix teillä toimi ees nenä? vai haiseeko kodissakin nii ettei oo väliä?miten suuseksikää onnistuu tommosena tahmasena? YÄKS mä oksennan kohta! Ja mitä lapsiin tulee ni kyllä vaippaikäseltä peppu pestään 3-7krt päivässä + suihku. sekä ilman vaippaa käyttävältä väh kerran + suihku illalla. mä en pysty ky pyörittelee päätäni täällä, olen järkyttyny!

Meillä lapsetkin käyvät kaksi kertaa viikossa joko kylvyssä tai suihkussa talviaikaan. Kesäaikaan käydään koko perhe joka ilta, kun ollaan hiekkaisia, multaisia ja hikisiä;-) Pylly pestään kaikilta kumminkin joka ilta myös talvella ja varpaan välit, käset, naama ja hampaat. Kainaloita ei vielä tartte joka välissä pestä. Jos pissavahinkoja tulee, tietysti sen jälkeen suihkuun!

Vaikka meillä lapset käy joka ilta suihkussa,niin ei me joka päivä pestä hiuksia /käytetä saippuaa. Kyllä mun mielestä joka päivä pitää alapää pestä lapseltakin.

ellen urheile. Jos urheilen, käyn aina se jälkeen. Iltaisin pesen itseni hyvin:jalat, alapää, kainalot, kasvot, hampaat. Aamuisin vain hampaat ja kasvot. Mutta siis kaksi kertaa viikossa suihkussa, jos en ole harrastanut liikuntaa. Ja tällöin pesen hiukset. Hiukseni eivät rasvoitu helposti enkä myöskään haise hielle, koska en hikoile juurikaan;-)

Minä kärsin kans kuivasta ja atooppisuuteen taipuvaisesta ihosta ja olen lääkäriltä saanut neuvon, ettei alapäätä saa pestä saippualla tai muillakaan aineilla, eikä enempää kuin kerran päivässä, jollei ole menkat tai muuta erityistä syytä, että pitäisi pestä useammin. Samoin lekuri totesi, ettei kannata käydä suihkussa turhan usein. Kaksi kertaa viikossa riittää minun kropalleni hyvin, sillä pysyn puhtaana huolellisella iltapesulla. On aivan turhaa kastella joka päivä reisiä, sääriä, vatsaa ja selkää, jos kriittiset paikat pystyy pitämään puhtaana muutenkin.

Vierailija:

Lainaus:

Ja väitette ettei hikoa? siis ettekö tiä että hikoamista on muutakin kun että hiki valuu norona pitkin kroppaa? Alapää haisee, jos ei pese jokapäivä? siis eix teillä toimi ees nenä? vai haiseeko kodissakin nii ettei oo väliä?miten suuseksikää onnistuu tommosena tahmasena? YÄKS mä oksennan kohta! Ja mitä lapsiin tulee ni kyllä vaippaikäseltä peppu pestään 3-7krt päivässä + suihku. sekä ilman vaippaa käyttävältä väh kerran + suihku illalla. mä en pysty ky pyörittelee päätäni täällä, olen järkyttyny!

Mä en halua tietää minkälainen mun iho olis jos mä kävisin joka päivä suihkussa. Käyn viikossa varmaan 3-5 kertaa suihkussa, ja mun iho on NIIN kuiva jo nyt. Hiukset pesen joka toinen päivä. Toki menen suihkuun jos haisen, tai olen hikoillut normaalia enemmän. Koulunpenkillä kun ei kauheesti tule hikoiltua. Liikuntaa ei juurikaan ehdi harrastaa kun on yh. Vaippaikäinen lapsi käy 5-7 kertaa viikossa, kävisi useamminkin, mutta en anna, koska iho kuivuu liiaksi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat