Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Me oltiin yritetty lasta yli vuosi. Eräänä aamuna sitten hiippailin veskiin ja tein testin, joka näytti plussaa!! Olin aivan innoissani ja hiipparoin herättämään mieheni ja kuiskuttelin itku silmässä sen korvaan:

Kulta hei, susta tulee ehkä isä!

Mies unenpöpperöisenä, että miksi ehkä?!

Minä aloin itkeäparkua, että no kun ehkä mä pissasin siihen tikkuun väärin!!!!!!! (nolottaa vielä tänäkin päivänä oma tyhmyyteni.. ihan kuin sitä olisi monia eri tapoja pissata tikulle).

Tehtiin sitten toinen testi heti perään, ja positiivinenhan se oli.

Eikä se hauska siihen loppunut, nimittäin kun aloin odottaa kuopusta, tein testin työpaikan vessassa töiden loputtua illalla.

Menkat olivat vain päivän myöhässä, ja ikkunaan tuli aivan järjettömän vaalea viiva. Sitä ei melkein edes näkynyt.

Kun ajelin kotia kohti vannoin, etten tällä kertaa sano miehelle ennen kuin olen satavarma, mutta niinhän sitten sattui, että se oli juuri pihassa lähdössä, ja pakkohan se oli möläyttää taas:

Kulta, susta tulee taas ehkä isä!!

Mies repesi ihan täysin ja kysyi, että enkö mä vieläkään osaa pissiä tikkuun oikein!? Aloin itsekin nauraa ja näytin testiä miehelle, joka myös alkoi miettiä, josko se viiva nyt sittenkään on positiivinen.

Niinpä odotimme aamuvirtsaa ja teimme jo neljännen positiivisen testin :)

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat