Vierailija

Jos ajatellaan perinteisiä istumanousuja (niin, että mies istuu varpaiden päällä...), onko mitään hyötyä tehdä niitä esim. 50 per päivä?

Kommentit (2)

Mä olen vähän kokeillut Pilatesta, sen verran, että olen löytänyt _ne_ vatsalihakset.



Sitten kun olin tekemässä kuntotestejä, missä on ihan nämä perinteiset sit-upit mukana, niin testin valvonut fysioterapeutti (joka piti nilkoistani kiinni) sanoi, että ihan huomasi, että mä tiedän, millä lihaksilla pitää vetää. Mieskollega, joka teki testit samaan aikaan kanssani, oli kuulemma vetänyt lonkan koukistajilla eikä vatsalihaksilla.

Tutustu vaikka Pilates-liikkeisiin ja opettele ensin tekemään perusvatsarutistus niin, ettet jaksa millään yli 20 kerrallaan. Aika harvassa on trainerit, jotka enää edes suosittelee istumaannousua, siinä helposti käytetään enemmän lonkankoukistajia kuin vatsalihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat