Seuraa 

Hei te käsityötaitoiset,

olen täysi tumpelo käsityöasioissa.

Lapsen uusista Zara-housuista irtosi painonappi jo ekan käytön jälkeen! (olen hiukan pettynyt laatuun.... ) Onko painonappi helppo itse vaihtaa uuteen vai miten korjaan housut käyttökelpoisiksi?

kiitos jos ehditte neuvoa käsityötaidotonta!

Kommentit (6)

Hei,

Kiitos vastauksista!

Veisinkin housut takaisin, vaan en voi. Ne ei ole lähi-Zarasta vaan ostin ne kiireessä reissusta, kun tiesin pojan tarvitsevan siistit housut juhliin seur. päivänä.

Eli olisiko suutari sittenkin oikea osoite, ei ompelija, jos painonapin uudelleen laittaminen kotona on mahdotonta? Että pitikin sattua... Laittavatko kaikki suutarit niitä?

Saat joko uuden tuotteen tilalle tai tuotteen/koon ollessa jo loppu voi kauppa tarjoutua myös korjaamaan/korjauttamaan napin. Kuitti on hyvä olla tai tiliote jos on maksanut pankkikortilla tai luottolasku jos on maksanut luottokortilla, mutta ei ole kuittikaan usein välttämätön kun selvästi on kyse liikkeen vasta myymästä vaatteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kestävimmän korjauksen saat, kun viet takaisin kauppaan. En nyt tiedä, millainen painonappi housuissasi tarkalleen ottaen on. Usein kiinnityksessä käytetään kahta muoviläpyskää, joiden väliin nappi laitetaan. Sitten se lyödään vasaralla kiinni tai puristetaan paikoilleen erikoispihdeillä. Nuo muoviläpyskät tulevat nappipakkauksen mukana. Pakkauksessa on yleensä myös kohtuulliset ohjeet.

Ainakaan minä en osaa kiinnittää nappeja niin siististi ja tukevasti, että ne takuuvarmasti pysyisivät. Joten kuten napit saa kiinni kuitenkin aika helposti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat