Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

te muut saunotte?

Kommentit (22)

Mulla on huono ääreisverenkierto ja saunominen on varsinkin näin talvella jotenkin liian rankka kontrasti. Jos mulla olisi kesämökki ja sauna järven rannalla, niin saunosin varmasti joka ilta kesäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meinasimme lämmittää nyt myös joulusaunan, mutta jäi väliin, koska pelkään että supistukset pahenee siitä. Eikä se sauna nyt houkutellutkaan.

Olen alkanut käyttää saunaamme väliaikaisena varastona ;)

Nyt oma sauna on lämminnyt viimeksi marraskuun loppupuolella. Seuraavan kerran se lämpiää sitten kun loppuu toi ällöttävä kloorin haju vedessä. Sukulaisilla päästään saunomaan kun halutaan, muutaman kerran ollaan käytetty tilaisuutta hyväksemme.

Saunoisin joka päivä ja varmaan asuisin siellä, mutta en viitsi lämmittää sähkökiuasta useammin ekologisista ja taloudellisista syistä.

Omaa saunaa ei ole, saunavuoro kerran viikossa. Yritetään ehtiä sille. Käytännössä tulen saunoneeksi 1-7 kertaa viikossa, eli rytmi on epätasainen. Saunakertoja tulee salin, uinnin tai muun liikunnan yhteydessä väliin tosi usein, mutta se on erilaista saunomista kuin kotioloissa rentoutuminen.

Lapsuudenkodissani saunottiin (ja saunotaan) joka ilta. Jos meillä joskus (toivottavasti) on oma sauna, saunomme varmasti monta kertaa viikossa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat