Vierailija

Jos syötte työpaikalla lounaan, syöttekö enää toista (lämmintä) ateriaa samana päivänä? Entä lapset, riittääkö pelkkä päiväkodin lounas ja iltapala?

Kommentit (15)

Miehellä on epäsäännöllinen vuorotyö, joten voi olla koko päivän pois muonavahvuudesta. Tai niin että kun minä tulen töistä, niin mies lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen töissä yleensä jogurtti-ruispuuro-leipä-salaatti yms -linjalla, koska illalla syön lämpimän ruoan kotona. Joskus käyn työkavereiden kanssa lounaalla.

Yleensä klo 17. Ei lapsille riitä yksi ateria päivässä, eikä kyllä aikuisillekaan. Onhan se myös hyvä tapa lisätä perheen yhteenkuuluvuutta.

Minä ja mies syödään töissä kevyt lounas, ja sitten illalla syödään tukevampi päivällinen. Kaikki kolme lastamme (kaksi tarhassa ja yksi koulussa) ovat pieniruokasia, tai syövät kerralla vähän, joten ehdottomasti tarvitsevat myös sen kunnollisen päivällisen.

Koskaan ei ole koko perhe yhtä aikaa kotona, ei edes viikonloppuisin. No, jouluna syötiin yhdessä, paitsi silloinkin yksi jäi mököttämään omaan huoneeseensa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat