Vierailija

mutta synnytys sujui 4h ja ponnistuskesti vain 22min. Olen erittäin notkea, spagaati onnistuu, pystyn hyppimään tarmpoliinilla, ryömimään jne. Lihavakin voi olla notkea, ketteryys ei parasta kuitenkaan. Löydän vaatteita xxl kokoa ihan hyvin, mieheni rakastaa minua ja ole onnellinen.

Sivut

Kommentit (33)

</p> <p>Toisilla on ne pehmusteet omasta takaa ;-)<br /><br /><br /><br /></p> <p>[quote kirjoitti:

Seuraavana iltana jo istuin normaalisti /i]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja ketteryydestä. En tajunnut minäkään viestisi pointtia. Jos halusit sanoa, että lihava voi olla ketterä, niin tiedetään. :)

Terveisin hoikka ja kankea

Mäkin oon ylipainoinen, bmi yli 30, mutta raskauduin ekasta kierrosta molempia lapsia yrittäessä, ei raskausdiabetesta, raskausajat mennyt loistavasti, synnytykset hyvin, lapset terveitä...

Ja todella, notkea ja ketterä voi lihavakin olla :)

Lainaus:

Lastenteko onnistuu hyvin ellei paremmin.

Painoni on tosin lihasta, ei läskiä.

täälä oikeesti miehiä?? aika noloa :O

pikkusen kyllä huolestuisin jos mun miestä alkas tämmöset palstat kiinnostaa :D

Lainaus:

vauva oli 3170g ja 48 cm pitkä.

Synnytys kesti supistuksista 2 tuntia 15 minuuttia, josta ponnistus 3 minuuttia.

Ja siitäkin suurin osa oli sitä älä ponnista, älä ponnista, älä ponnista kätilön hokemista, mutta onnistus tarve oli valtava, että lähes automaattisesti kroppa ponnisti. :)

Seuraavana iltana jo istuin normaalisti ja vuodot kestivät viikon verran.

kaikki kolme raskauttani ovat lähteneet ensimmäisestä yrityksestä.

Hoikimmillani olen ollut raskauden alussa ensimmäisestä lapsesta 119 kg.

Aiemmat synntykset 4 tuntia, ponnistus 10 minuuttia

3 tuntia 20 minuuttia ja ponnsitus 4 minuuttia

uin kaksi kertaa viikossa 100 metriä, kävelen paljon. Kesäisin teen jopa 50 km pyöräilylenkkejä

Ei ehkä ketään kiinnsotanut, mutta näin on :)

vaikka onkin onnellinen vauvan äiti, hakee silti hyväksyntää ylipainolleen tyyliin "olen aina tiennyt olevani lihava, mutta kun se ei mihinkään vaikuta, niin mitä siitä. Olen saanut uuden vauvan ja mieskin minua rakastaa ja kaikki on niiiin ihanasti"

Miksi kuitenkin toit ylipainon esiin noin voimakkaasti? Vähän joka lauseessa korostit, miten voit ja pystyt vaikka olet lihava.

Voin sanoa, ettet voi, etkä pysty. Älä huijaa itseäsi.

T. Entinen 97kg nykyään 61kg, ja elämä on PALJON parempaa ja helpompaa.

Tai ehkä käänteisesti: läskeillä ja löysillä paikatki aukee nopeesti. Ja vanhoilla synnyttäjillä. Nuorilla ja hyväkuntoisilla kestää kauan.

Lainaus:

Lainaus:

Entä kertooko synnytyksen kesto fyysisestä kunnosta?

Synnytys kesti supistuksista 2 tuntia 15 minuuttia, josta ponnistus 3 minuuttia.

Ja siitäkin suurin osa oli sitä älä ponnista, älä ponnista, älä ponnista kätilön hokemista, mutta onnistus tarve oli valtava, että lähes automaattisesti kroppa ponnisti. :)

Seuraavana iltana jo istuin normaalisti ja vuodot kestivät viikon verran.

kaikki kolme raskauttani ovat lähteneet ensimmäisestä yrityksestä.

Hoikimmillani olen ollut raskauden alussa ensimmäisestä lapsesta 119 kg.

Aiemmat synntykset 4 tuntia, ponnistus 10 minuuttia

3 tuntia 20 minuuttia ja ponnsitus 4 minuuttia

uin kaksi kertaa viikossa 100 metriä, kävelen paljon. Kesäisin teen jopa 50 km pyöräilylenkkejä

Ei ehkä ketään kiinnsotanut, mutta näin on :)

Jospa synnyttäjä on huippu-urheilija, jolla ahdas lantio ja väkisin yritetään pusata alakautta kaksi vuorokautta ennen kuin tajuavat, ettei se mahdu tulemaan, niin eipä johdu ihan äidin kunnosta se kesto.

Lainaus:

mää verän yleensä vähintään puol kilometriä silloin ku uin :)

t. N 165/ 54

Tiestikö, että II tyypin diabetes periytyy. Eivät lihavien äitien vauvat toki syntyessään ole suurikokoisia, mutta viiden vuoden päästä voi jo olla, elleivät perheenne ruoka- ja liikuntatottumukset muutu.

Mutta avauksesta ja vastauksesta päättelisin, että ylipainoiset ponnistaa ihan vaan vähän aikaa, ryömiminen sujuu ja trampoliini kestää näemmä aika monta kiloa. Onnea vaan hormoonihumalaisille!

Itse olen aina ollut normaalipainoinen enkä mikään spagatintekijä, vaikka yliliikkuvat nivelet onkin. Synnyksen pitkä kesto on molemmilla kerroilla johtunut lähinnä pitkästä avautumisvaiheesta. Ponnistus on sitten mennyt nopeasti. Lapset olivat syntyessään kolmikiloisia ja minä en ole mikään kapealanteinen, joten hyvin mahtuivat tulemaan eivätkä jättäneet tulleessaan pahoja jälkiä.

Mutta onnittelut ap:lle :D

pitkän ja helvetillisen synnytyksen jälkeen. Hoikkuuteniko tähän epäonneen syynä olikin:)? No vitsi vitsinä: olen joka tapauksessa onnellinen, että olen hoikka ja muuten täysimettänyt kumpaakin lastani puoli vuotta sentäs.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat