Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (24)

tuntuu että pyörivät täällä työpäivisin keskellä päivää enemmän ehkä töiden lomassa. Menisikö se aika sitten kotona ollessa muuhun.. en tiedä. Mutta juuri keskellä päivää on välillä tosi mielenkiintoisia keskusteluja ja olen mm. saanut parikin kertaa omiin töihini apua täältä esim. lakienglannissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta joo: kolmikymppinen työssäkäyvä, akateemisesti koulutettu äiti täälläkin, moi vaan! Uraäidiksi en tohtisi itseäni kutsua kuitenkaan, sen verran tärkeä perhe on, vaikka työkin vie aikaa ja ajatuksia.

Joistakin vastauksista tulee vain sellainen olo, etten kuulu tänne, on niin eri maailmat... Vertaillaan Reimatec-pukuja, ikään kuin se olisi koko maailma.

kolmekymppinen kotiäiti :)

Ennen olin kakskymppinen uraohjus.

Ensi syksynä olisi taas tarkoitus palata työelämään 5 vuoden kotona oleilun jälkeen.

Mahdanko enää kuulua kategoriaan uraäidit, kun pätin lähteä miehen työn perässä keski-eurooppaan pariksi vuodeksi. Jään siis omasta työstä hoitovapaalle, ja olen sitten ollut sen kolme vuotta pois töistä. Välillä ahdistaa..

Mutta täällä on yksi kolmikymppinen uraäiti lisää. Haalareita tulee silti välillä mietittyä, kun hoidossakin lapset tarvitsevat kunnon kamppeet. Ja viikonloppuisin tulee sentään itsekin välillä ulkoiltua, vaikka yleensä mies hoitaa ulkoilut ja minä ruoanlaitot ;)

Olen 31-vuotias, akateemisesti koulutettu, ihan hyvässä uraputkessa pikkuhiljaa ja kolmen lapsen äiti, MUTTA

meillä on jo kouluikäiset lapset! :)

kahvitunnilla vilkaisen että mistä täällä puhutaan, ja olisiko jollain vinkkiä lomamatkaan tai lastenkutsuille. Millään muulla sivuilla en yleensä käykään, tämä korvaa sekä iltikset, reseptit että hotellien kotisivut, kaikkea voi kysyä täältä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat