Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis joku tapa, ele, sana, ulkonäöllinen asia tms.

Itse tulen raivon partaalle jos joku ihminen tekee samaa toistuvaa ääntä tai liikettä tasaisesti. Esim. mustekynän napsuttelu. Muistan kuinka opiskeluaikana teki mieleni kesken tentin nousta pystyyn ja huutaa Hiljaa saatana! Olin joskus niin raivoissani siitä napsuttelusta. Muuten olen kyllä ihan rauhallinen ihminen (=

Lisäksi meinaa laatta lentää jos jollain miehellä on niin iso maha että se mahan alaosa näkyy paljaana paidan alta. Yöks!

Sivut

Kommentit (38)

päässäni jysähtää kuin pommi jokainen kynän napsautus kun yritän keskittyä tenttiini...? Mutta eipä tuo mitään, jokaisella on oikeus ilmasita mielipiteensä.

Voisiko 11 kertoa miten sinun mielestä käytän kielikuvia tökerösti? Jos vaikka oppisin käyttämään niitä oikein. ((=

T. ap

Sellaisen ihmisen kun tapaa, niin sitä vaan katselee ihmeissään ja miettii, että vittu miten tyhmä ja ahdas ihminen sä oot ja miten paljosta sä jäät elämässä paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

musta tuo kanan näppylät oli ihan hauska ilmaisu, kyllähän sitä voi keksiä välillä muitakin ilmaisuja kuin mitä on vakiintuneessa käytössä :D

vaan suljetaan silmät ja korvat ja toistetaan mantrana omia ennakkoluuloja yhä kovenevalla äänellä.

Ja lisäksi se, että käyttää kieltä huolimattomasti; ei puhekieli mittään, mutta se, että esim kielikuvat ovat päin puuta eikä suinkaan luovasti vaan vain tyhmästi... kuten nyt tuo ap:n tapaus, sori vaan.

En inhoa koiria itseään mutta ihmiseen se haju ei kertakaikkiaan sovi.

Inhoa myös ihmisiä jotka kertovat yksityiskohtaisesti ruuansulatuksestaan ja vatsansa toiminnasta.

siis miten joku voi kananlihalle menemistä tarkoittaessaan kirjoittaa " kanan näpyille" ? Onko kanoilla näppyjä? Mistä sen edes tietäisi? Oletko ikinä kuullut kenenkään puhuvan kanan näpyistä? Huolimatonta siinä on se, ettei edes vaivaudu lukemaan ajatuksella omaa tekstiään ennen sen lähettämistä palstalle.

Se kun toinen puhuu ja kuulee koko ajan sen suusta semmosta lima maiskutusta. Myöskin nykyaikana kovin yleinen jatkuva kiroilu saa kyllä ihmisen menettämään arvostukseni.

sitten haisevat ja hilseiset ihmiset.

elikkäs viimeiseksi jää pahantahtoiset itsekkäät imbesillit, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia. elikkäs esmes sellaset, jotka räkyttävät toisten kirjoituksista, mutta eivät itse osaa sen kummemmin. hiihuu!

en ymmärrä näitä " keskittymishäiriöisiä" , vittu menkää hoitoon jos ette osaa rauhassa istua luennolla.

Muita asioita, mitkä ärsyttävät:

- purkan äänekäs mässytys

- hörppiminen syödessä (esim. keiton), maiskutus, äänekäs rouskutus

- ylenpalttinen laiskuus

- itsekkyys, esim. seurassa jauhetaan vain itsestään tai työstään ja oletetaan että muita kiinnostaa

- oman etevyyden mainostaminen jatkuvasti, varsinkin jos se ei ole edes omaa ansiota esim. miehen hyvistä tuloista jauhaminen

onhan näitä. Taidan olla vähän herkkähermoisempaa lajia.

siis jaetaan kaikki yksityiskohdat omasta järjettömän kiinnostavasta elämästä muiden bussimatkustajien kanssa.

Myös erinäisten ruumiinaukkojen kaivaminen julkisesti on oksettavaa.

Ainakin sormien napsuttelu, siis keskisormi-etusormi-tyylillä

Korskuminen ja kurkun selvittely

Sitten sellainen, jota valitettavan useat miehet harrastavat, eli kun on menossa kaverilleen kylään koko perheen voimin, niin silti ilmoittaa että " minä olen tulossa käymään" ja kaikki yhteiset tavarat ovat " Minun tavaroita" .

Sekin ärsyttää, jos on kauhean itsekäs huomaamattaan.

" korskuminen ja kurkun selvittely" saa niskavillat nousemaan ja yökkäilemään. Tarkoitan tällä nimenomaan sitä mitä jotkut (useimmiten miehet) ihan estoitta tekevät: kurnuuttavat ja kröhivät räkää nenästä kurkkuun ja sitten sylkevät klimpit pitkin poikin.

No niin, nyt alkoi jo ajatuskin puistattamaan...

Inhoan myös lukea tekstejä, joissa on yhdyssanavirheitä tai muita virheitä, kuten " kuullostaa, aikas, erillainen, ketä on lukenut tämän kirjan" jne.

Kirjoitan ainakin " tahallani " slangia, tiedän sen mutta en voi ymmärtää että miksi joku akateemikko ottaa siitä kauheet pultit? Kyllä on ahdasta...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat