Vierailija

muualla kuin terveyskeskuksessa? ei siis millään kunnon gynellä?

Kommentit (16)

Mulla on mielestäni hyvä omalääkäri.

Ihmettelen kyllä naisia jotka ei vuosittain tarkastuta alapäätään... Itellä se tulee väkisinkin hoidettua kun uusin rengasreseptin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta jos kävisin tk:ssa niin täällä Helsingissä ainakin otetaan papa (jos haluaa siis, eihän sinne kutsuja lähetellä paitsi jos on seulonta) joka toinen vuosi ja tällöin käydään lääkärissä, tai siis meidän alueella ainakin.

terveyskeskuksessa enkä menis!!!

Vain yksityisellä ja sielläkin pakolla kun olin raskaana.

en oo ikinä ymmärtäny miks terveenä menisin enkä ymmärrä nytkään....

4, ymmärrät sitten kun sinulla todetaan kohdunkauluan syöpä joka olisi todettu jo paljon varhaisemmassa vaiheessa jos olisit siellä gynellä käynyt. Ei sitten ole papaa otattanut?

Raskausaikoina olen käynyt normaalissa tarkastuksessa neuvolassa ja siellä taisivat ottaa papankin. Enpä käy muutenkaan lääkärissä, tais olla 80-luvun loppua kun kerran piti käydä, mutta ei siitäkään mitään apua ollut. Eikö ole kamalaa? Eikä mun mieskään käy lääkärillä, eikä ole lapsetkaan käyneet. Eikä meiltä löydy kuin yhdenlaista särkylääkettä ja taitaa siinäkin mennä taas päiväys kohta umpeen, avaamaton paketti. Me ollaan tosi outoja.

En ole nähnyt tarpeelliseksi, vaivoja ei ole koskaan ollut. Se, kuinka tiheästi papa kannattaa ottaa, on lähes suoraan verrannollinen omaan seksikäyttäytymiseen. Yksiavioisessa suhteessa ei todellakaan ole tarvetta käydä tiheästi papassa.

32 v ja 2 lasta.

Ainoastaan raskauteen liittyvät jutut tehty tk :n kautta .

Ainoan pilleri reseptin sain aikoinaan ulkomailla yleislääkäriltä joka ei alapäähän vilkaissutkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat