Vierailija

Vauvakaipuu on kova,oon yrittäny kaikkeni,oon listannu syitä ja toiveita ja kaikkee mut en saa miestä millää lämpeemään ajatukselle.. ikää mulle 29 ja miehellä 37. Aikasemat lapset 8,6 ja 1. Jotenkin ku on katsellu noitten kahden ekan yhdessä touhuumistä niin on heränny ajatus et sais pikkusellekin " kaverin" .. ja kun ei oo mitään järkevää syytä et miks ei paitsi miehen " en haluu enempää" Uskon tietenkin siihen että yksilö saa itse päättää asioistaa mutta silti.. Jotnekin vaan tuntuu että olis tilaa vielä sydämessä ja kodissa uudelle vauvalle..

Kommentit (14)

suuremmin kuormita, kun päävastuu on sinulla. Ja että tämä on sinulle ISO asia, joka voi hyvin jäädä kaivelemaan loppuelämäksi.

Entä sitten sellainen peruste, ettet halua, että nykyisestä kuopuksesta tulee pilalle lellitty iltatähti? Jos olis kaksi melko saman ikäistä pienempää, niin tasapainottaisivat tilannetta ja olishan siinä paljon paremmat eväät elämään ja kaveri omasta takaa.

Minulla on tullut vauvakuume joka kerta, kun nuorin lapsi on täyttänyt 1v. En usko, että lisää vauvoja tekemällä asia yhtään helpottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä kärsin varmaan siitä nin sanotusta vauvakuumeesta =) ei vaan mut tuntuu hölmöltä että mies joka käytännössä ei vietä lasten kanssa aikaa niin kun mä (kotiäiti ollut viimeiset 8 vuotta) sanoo etttei halua lisää lapsia,koska eihän hälle oo käytännössä mitään huolta tai haittaa tai mitään siitä et on enemmän lapsia kun 3. En tarkoita tällä sitä et mieheni olis huono isä tai ei viettäis aikaansa lapsien kanssa vaan sitä että äm hoidan kaikki perus toiminnot lasten elämäs (ruoka,nukuttaminen,puhtaus yms yms)

sen enempää,ei ole koskaa kauheasti asiasta keskusteltu. Mutta uskoisin että se ei ole syynä,koska tullaa hyvin toimeen nykyisillä tuloilla ja taloudellisesti mahdollista olla kotona siihen asti että lapset menee kouluu (ilman sossuja ja työppäreitä) Kotiäidin rooli on hyvin tärkeä mun meilestä sekä lapset että perheen hyväks :)

Ihan hirveästi toivoisin vielä neljättä lasta. Kuopus täyttää keväällä kolme ja olen pitkään potenut vauvakuumetta. Neljäs olisi kyllä omasta mielestänikin se ihan viimeinen, mutta sitä kovasti toivoisin. Mies ei halua ja ihan hirveästi toivon, olen jopa rukoillut, että hän lämpenisi vielä asialle.

tila-autosta tuli muuten mielee et mies just sano ettei mitää tila-autoa meille..(on ollu joskus sellane) tuntuu vaan jotenkin pahalta et mies murskaa mun haaveet ,koska hällä seuraava askel on sterilisaatio sit kun saadaan lapsiluku haaveet sopimaan toisillemme.. ehkä mies ajattelee ikäänsäkin et on muka liian vanha tms. mut ku.. mä haluuuun!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat