Vierailija

En tarvitse ylihintaisia kippoja, kynttilöitä tai vaatteita. Ostan tavarani mieluummin kirpputorilta tai marketista. Kotikutsuilla käyn vain tarjoilun vuoksi. Enkä koskaan tarjoudu kutsujen emännäksi.

Kommentit (8)

Mullakin on tuollaisia kavereita ja silti kutsun kutsuille. Mutta miksi et itse halua pitää kutsuja. Kahvitus ei paljon maksa ja saisit ilmaiseksi niitä tuotteita.

naurettavaa vaan istuskella siellä ja hörppiä kaffea ja mättää tarjottavia! jos et halua ostaa mitään niin miksi sinne edes pitää mennä?? eikö sulla ole pullaa ja kahvia kotona??

totta on, ettei ole pakko ostaa mutta jotenkin on se hölmöä mennä vaan herkkujen perässä.... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse järkkäilen kotikutsuja vaihtelevasti 2-4 kertaa vuodessa, mutta pidän niitä ihan vain ja ainoastaan kaverien tapaamisen takia. Samalla voipi hiplailla lastenvaatteita tai vaikka ostaa niitä ylihintaisia kippoja, mutta ei ole mikään pakko ja ilmoitan sen jo kutsuessa.

vaikka tiedänkin, ettei ole mikään pakko. Ihan mukavia ovat jotkut kutsut olleet, mutta jos emäntä on nähnyt paljon vaivaa ja tehnyt hyvät tarjoilut, niin en kehtaa lähteä pois ostamatta jotain.

pidin ekaa kertaa tupperin kutsuja ja miehen mummo tuli erään ystävänsä kanssa sinne vieraiksi... tämä mummon ystävä ilmoitti kovaan ääneen jo ovelta (huusi ihan oikeasti), että " minä en sitten osta mitään!" =DD

se oli huvittavaa... siitä onkin riittänyt vuosiksi hauskaa! =DD mutta totuushan on, ettei ole suinkaan pakko ostaa mitään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat